13 Φεβ 2012

ΨΗΦΙΣΕ "ΟΧΙ" Η ΜΙΚΑ ΙΑΤΡΙΔΗ

"Εχω την συνείδησή μου ήσυχη απέναντι στους συμπατριώτες μου Δωδεκανησίους. Η απόφασή μου να πω όχι δεν υπαγορεύτηκε από προεκλογικούς τακτικισμούς, επικοινωνιακά πυροτεχνήματα ή από διάθεση να εμφανιστώ ως σωτήρας της Δωδεκανήσου. Μακριά από εμένα όλα αυτά.
Η πορεία μου ως βουλευτής μέχρι τώρα ήταν ξεκάθαρη και κρυστάλλινη. Και έτσι παραμένει".


Ανάμεσα στους βουλευτές που ψήφισαν ΟΧΙ στα επαχθή μέτρα του νέου μνημονίου ήταν η βουλευτής Δωδεκανήσου της ΝΔ κυρία Μίκα Ιατρίδη. Η Καλυθενή βουλευτής ύψωσε το ανάστημά της και είπε ΟΧΙ στην προσπάθεια εξευτελισμού της χώρας μας από την Μέρκελ και την παρέα της.
Με απόφαση του Αντώνη Σαμαρά η Μίκα Ιατρίδη και οι υπόλοιποι 20 βουλευτές της ΝΔ που ψήφισαν ΟΧΙ διεγράφησαν από το κόμμα και δεν θα είναι υποψήφιοι στις επόμενες εκλογές.
Οι τρεις άντρες Δωδεκανήσιοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ αντίθετα κινήθηκαν στην γραμμή της κομματικής πειθαρχίας και ψήφισαν ΝΑΙ και στο δεύτερο μνημόνιο, όπως είχαν κάνει και στο πρώτο. Οι Νικητιάδης, Κρεμαστινός, Ζωίδης θα πρέπει να απολογηθούν στους νησιώτες. Αντίθετα ΟΧΙ ψήφισε ο Καλύμνιος Κασσάρας και επίσης διεγράφη από το ΠΑΣΟΚ.
Ο κόσμος έχει κρίση και θα κρίνει όλους τους βουλευτές για την στάση τους. Μπράβο Μίκα...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

NA MIN MPIS OMOS SE KAMIA NTORA DEN UA PARI PSIFO

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΤΟΡΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥΜΝΕΛ !

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ !

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΟΡΦΙΑ

Με αφορμή την ανάληψη, από τον Στέφανο Κορφιά, της Διεύθυνσης της Α' Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός και της εξέ...