28 Μαρ 2012

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΩΝΙΩΝ


Προς :    ΝΟΔΕ Δωδεκανήσου
               κ. Μιχαήλου, Πρόεδρο
Κοινοποίηση: ΔΗΜ.Τ.Ο Καλλιθέας
               κ. Κυριαζή, Πρόεδρο
26 Μαρτίου 2012


Κύριε Πρόεδρε,
Με την παρούσα επιστολή μου θα ήθελα να υποβάλλω την παραίτηση μου, τόσο ως εκλεγμένο μέλος, Αντιπρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο Καλλιθέας, όσο και τη διαγραφή μου από μέλος του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας.
Ένας από τους λόγους, που με οδήγησαν στην απόφαση παραίτησης μου από την ΔΗΜ.Τ.Ο Καλλιθέας, αποτελεί το σημερινό Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η τοπική οργάνωση Καλλιθέας χωρίς καν να ζητηθεί η γνώμη μας επ’ αυτού του κειμένου, που όπως υποστηρίζει ο Πρόεδρος της τοπικής κ. Κυριαζής Στέφανος, συνυπογράφετε από όλα τα μέλη της τοπικής.
Η βασική αντίρρηση και  ένσταση μου όμως είναι, η μεταστροφή του κόμματος μας όσον αφορά την πολιτική που ακολούθησε στην περίπτωση του Μνημονίου. Ενώ αρχικά καταψηφίσαμε σαν κόμμα το πρώτο Μνημόνιο,  στη συνέχεια υπερψηφίσαμε το δεύτερο δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στο να δεθεί η χώρα μας και ο τόπος μας χειροπόδαρα. Για το λόγο αυτό ζητώ τη διαγραφή μου από μέλος του κόμματος.
Παρακαλώ όπως προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες.
Με εκτίμηση,

Καθολική Γιορδαμνή

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Σαμαράς συνεδριάζει εκτάκτως με τους συνεργάτες του μετά την νέα απώλεια του κόμματος.Σίγουρα μία τέτοια αποχώρηση ο στόχος της αυτοδυναμίας απομακρύνεται.

Ανώνυμος είπε...

Ομολογώ ότι ένιωθα λίγο πλήξη (πολιτική πάντα , όχι προσωπική)τον τελευταίο καιρό. Άντε παιδιά καλά πάμε

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το μπλοκ φίλε αγαπήθηκε και το ανεβάσαμε μερικοί στα ύψη αλλά ο ιδιοκτήτης του είχε διαφορετική άποψη.
Τώρα ανεβαίνει γιατί οι "φαν" του βρήκαν αυτά που τους ενφιαφέρουν.
Αν ο Τάσος βάζει ρεπορτάζ για τον Απόλλων που χάνει ή το ηλιοβασίλεμα από το σπίτι του δεν ενδιαφέρουν τους επισκέπτες του μπλοκ αυτά.
Οι"πελάτες" θέλουν Μαρή,Αναστασά Β.Σωτρίλλη και άντε και Ηλιάδη αν σκάσει μύτη και αυτός.

Ανώνυμος είπε...

Εδώ είμαι πάντα..Σας διαβάζω..σας παρακολουθώ..σας θαυμάζω..(μπράβο στα παιδιά του ΦΑΡΟΥ,μπράβο και στη Φιλαρμονική για την υπέροχη συναυλία)..Όμως σιωπώ γιατί Τασο αυτό το blog είχε ζωή οταν γράφαμε και τα καλά και τα άσχημα..άνοιξε το αγόρι μου..τώρα που μυρίζει η άνοιξη..άνοιξε το τώρα που έχουμε τόσα να πούμε..Μας έλειψε το χιούμορ..το γέλιο...η σάτιρα..
Ηλίας Ηλιάδης

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΟΡΦΙΑ

Με αφορμή την ανάληψη, από τον Στέφανο Κορφιά, της Διεύθυνσης της Α' Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός και της εξέ...