21 Ιαν 2015

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΙΑΤΡΙΔΗ - ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΚΑΛΥΘΙΩΝ

Την στήριξη των συλλόγων που δραστηριοποιούνται στις Καλυθιές ζήτησε η Μίκα Ιατρίδη σε συνάντηση που είχε με τα μέλη τους το βράδυ της Τρίτης. 


  
Με τους συγχωριανούς της στις Καλυθιές βρέθηκε η Μίκα Ιατρίδη σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή των συλλόγων και των φορέων της δημοτικής κοινότητας, παρουσία των δημοτικών και τοπικών συμβούλων καθώς και του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ρόδου, κ. Δώρου Κωνσταντίνου.
«Σε στιγμές σαν και αυτές είμαστε όλοι παρόντες» σημείωσε η υποψήφια με τη ΝΔ βουλευτής Δωδεκανήσου, εμφανώς συγκινημένη από την παρουσία των Καλυθενών και τη στήριξη τους προς το πρόσωπό της.
«Σε αυτές τις εκλογές, ψηφίζουμε για το μέλλον της πατρίδας μας, για το μέλλον των παιδιών μας και δεν μπορεί να λείψει κανείς. Για μένα ο τόπος μου και οι συμπολίτες μου είναι πάνω από όλα. Είμαι σταθερά εδώ, χωρίς συμβιβασμούς. Προχωράμε δυναμικά, για να διαφυλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο έχουμε επιλέξει να ζούμε. Αυτή είναι η αυτονόητη επιλογή μας και αυτήν την επιλογή θα στηρίξουμε» τόνισε η Μίκα Ιατρίδη.


Ξεκάθαρη η Μίκα Ιατρίδη στο kalithies.blogspot.gr

«Ήμουν, είμαι και θα είμαι κοντά στους συμπατριώτες μου. Είμαι παρούσα σε μια δύσκολη στιγμή για τη χώρα και την παράταξη».

Κυρία Ιατρίδη, επιστρέψατε στη ΝΔ και διεκδικείτε ξανά την ψήφο των Δωδεκανήσιων, θα τα καταφέρετε;
Σε όλη μου την πορεία άκουγα και συνεχίζω να ακούω αυτά που μου λένε οι συμπατριώτες μου.
Για αυτό και δεν φοβάμαι να πω αυτά που πιστεύω, δεν φοβάμαι να πάρω τις αποφάσεις που πρέπει για τα Δωδεκάνησα και για όσους ζούμε και δημιουργούμε στα νησιά μας.
Ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα κοντά στους συμπατριώτες μου. Αυτό δεν αλλάζει, όσο και αν κάποιοι επιμένουν να στάζουν χολή εναντίον μου.
Η αγάπη και η εμπιστοσύνη των Δωδεκανήσιων μου δίνει τη δύναμη να συνεχίσω.
Και σε αυτές τις εκλογές θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την Ελλάδα, τα Δωδεκάνησα και την παράταξη μου.
Γιατί να ψηφίσουν οι πολίτες τη ΝΔ;
Γιατί έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που οι υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα δεν είναι αποδεκτές από τους Έλληνες πολίτες.
Δεν γίνεται να έχουμε ένα επικίνδυνο πισωγύρισμα, ύστερα από τόσες θυσίες, και να δούμε περίεργα πειράματα σε σχέση με το μέλλον της Ελλάδας και την πορεία της στην Ευρώπη.
Στρατευτήκαμε όλοι, σε μια δύσκολη στιγμή, για να αντιμετωπίσουμε την πολυγλωσσία του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία συνεχίζεται ακόμα, λίγες ημέρες πριν τις εκλογές.
Και την αντιμετωπίζουμε, λέγοντας την αλήθεια.

Μιλάμε για ένα καλύτερο αύριο με ρεαλισμό, πιστοί στις παραδόσεις μας και την κληρονομιά μας. Αυτή είναι η επιλογή μας και θα την στηρίξουμε.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΙΡΖΑ ψηφίζω τελείωσε, μπάσκε αλλάξει τίποτα σαυτή την μαυρίλα που μας ρίξανε ΝΔ και ΠΑΣ0Κ τόσα χρόνια.

Αρκετά και με την τρομοκρατία τόσα χρόνια, καιρός να δούμε τη ζωή μας τα κόμματα και οι πρακτικές που διάλυσαν την Ελλάδα να αποτελέσουν πια παρελθόν.

Ανώνυμος είπε...

ΧΘΕΣ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕΣ Κ....ΤΟΥΜΠΑ

ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος συζητήθηκαν στην συνεδρίαση του Τοπικού Συμβουλίου Καλυθιών το βράδυ της Τετάρτης. * Εγκρίθηκαν οι χώροι συγκέν...