26 Οκτ 2010

ΝΕΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΕΡΓΟ ΣΑΒΒΙΟΥ

Προς τον φίλο κ.Τοκούζη.
Διάβασα την απάντησή σου και εξεπλάγην για το ύφος της που δεν αρμόζει στον χαρακτήρα σου.
1.Αναφέρεις αρχηγό μου τον κ. Ιατρίδη. Σου λέω ξεκάθαρα ότι ο Σαββιού δεν έχει αρχηγό ούτε τον Χατζημάρκο ούτε τον Κουσουρνά ούτε τον Ιατρίδη. Ο νόμος προβλέπει την εκλογή του Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας μέσα από τους εκλεγέντες και από τους εκλεγέντες. Αυτός που θα εκλεγεί θα είναι ο αρχηγός μου εφόσον εκλεγώ και μαζί θα προσπαθήσουμε για το καλό του χωριού και Φαληρακίου. Εσύ εάν με το καλό που σου το εύχομαι εκλεγείς θα έχεις αρχηγό τον Στάθη Κουσουρνά.
2.Αναφέρεις κομματικά παιχνίδια. Ο Σαββιού δεν είναι στέλεχος κανενός κόμματος, δεν έχει κομματική χροιά, δεν ασχολείται με κομματικά παιχνίδια τα οποία απεχθάνεται.
3.Ο Σαββιού δεν είναι σε κομματικό ψηφοδέλτιο αλλά σε παραταξιακό.
4.Ο Σαββιού δημόσια δήλωσε και δηλώνει ότι χωρίς σκέψη αποφάσισε να είναι στο τοπικό ψηφοδέλτιο επειδή αγαπά τον τόπο του και θέλει να προσφέρει σαυτόν.
5.Η συνάντηση εάν γίνει πρέπει να γίνει στο γραφείο του δημάρχου σαν θεσμοθετημένο όργανο. Γιατί οι πολιτικοί αρχηγοί όταν πρόκειται να πάρουν σοβαρές διακομματικές αποφάσεις συνεδριάζουν στο γραφείο του Προέδρου της Δημοκρατίας; Εκτός και αν εσύ δεν δέχεσαι το δήμαρχο σαν θεσμό.
6.Διαφωνείς; ότι το θέμα στρατοπέδου είναι φλέγον τοπικό θέμα; Γνώριζε ότι ο Σαββιού σαν απλός Καλυθενός από τον Αύγουστο 2010 προσπαθεί να πείσει τους διοικούντες τον τόπο ότι πρέπει να ασχοληθούν σοβαρά με την παραμονή του στρατοπέδου. Πού βλέπεις κ. Τοκούζη το κομματικό παιχνίδι;
7.Ο Σαββιού μόνος του αποφάσισε ορμώμενος από αγάπη για τον τόπο και χωρίς να προσβλέπει σε οιονδήποτε όφελος, να προσκαλέσει όλους τους υποψήφιους τοπικούς δημοτικούς συμβούλους. Ουδείς γνώριζε από τους συνυποψήφιους του για την πρόσκληση. Ο πρώτος από τους λοιπούς έντεκα που το πληροφορήθηκε είναι ο Παναγιώτης Αντωνάς το οποίον παρακάλεσα να ενημερώσει τους υποψήφιους του συνδυασμού που μετέχει. Που βλέπεις κομματικό παιχνίδι;
8.Αναφέρεις μετά τις εκλογές διαβούλευση με τον κόσμο. Ο κόσμος λέει ότι οι πολιτικοί τον θυμούνταιμέχρι τις εκλογές. Υπάρχει άραγε έστω και ένας Καλυθενός που να μην θέλει το στρατόπεδο στην περιοχή; Υπάρχει έστω και ένας Καλυθενός που να μην θέλει την οικονομική ανάπτυξη του τόπου; Τον Αύγουστο 2010 με μία βόλτα στην πλατεία του χωριού μάζεψα 36 υπογραφές. Αν επέμενα θα μάζευα 1036.
9.Αφού κ. Τοκούζη δεν είσαι προσκεκλημένος γιατί απάντησες εσύ;
10.Φίλε Τάκη σου λέω ξεκάθαρα ότι τον Σαββιού σαν άνθρωπο δεν τον γνωρίζεις. Και εάν για κάποιον δεν έχεις ξεκάθαρη άποψη δεν είναι σωστό να ασχολείσαι μαζί του και μάλιστα αρνητικά.
Σαν επίλογο αναφέρω ότι ανεξαρτήτως αποτελέσματος και για ότι πούν για μένα συνυποψήφιοι μου και των δύο παρατάξεων όλους τους θεωρώ φίλους. Δεν μπορεί η ξεκάθαρη συμμετοχή μας σε διαφορετικά ψηφοδέλτια να χαλάσει τις ανθρώπινες σχέσεις μας.
Καλυθιές 26/10/2010
Ευχαριστώ πρώτα τον φίλο Τάκη Τοκούζη και
μετά όλους τους άλλους
Με εκτίμηση προς όλους
Στέργος Σαββιού

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο κ Τοκούζης ως γνωστό κ Σαββιού χρόνια τώρα θεωρεί εαυτόν ως καταλληλότερο για δήμαρχό οι πολίτες τον αδίκησαν μη ψηφίζοντας τον για χρόνια και τώρα επιτέλους αυτόκλητος αρχηγός. Η κρίση μεγαλομανίας τον ώθησε να (μην)απαντήσει αντ’ ΑΥΤΟΥ.
Ας απαντήσετε και οι δύο σε σοβαρότερα θέματα ,
Πως θα πορευτείτε με το θέμα του αγωγού λυμάτων;
Τι θα κάνετε με το πολεοδομικό και μετά δαπανηθέντα έως σήμερα ;
Διαχειριστικό έλεγχο για τον δήμο και τις εταιρείες του θα ζητήσετε;

Ανώνυμος είπε...

Μου θυμιζουν την λαικη παροιμια ~δυο ψυλλοι εμαλλωνανε σε ξενο αχυρωνα~. Αλλα ειμαστε Ελληνες ολοι.
Τωρα που πρεπει να βγουμε ενωμενοι με τον Καλλικρατη , τωρα ο ενας τραβα το παπλωμα κι ο αλλος το σεντονι.
Τωρα που πρεπει απο κοινου μαζι να κερδισουμε ολα αυτα που χασαμε τοσα χρονια , τωρα που πρεπει να βαλουμε μια νεα ταξη στα πραγματα του χωριου μας , ολοι θελουν να προβαλουν ΕΑΥΤΟΝ.
Αναφερθηκαν στο θεμα του μοναστηριου της Ελεουσας. Ερωτω 21 ατομα που υπηρετουν στηριζουν οικονομικα το χωριο μας? Ποιος φανταρος μενει στις Καλυθιες ?
Μηπως θα πρεπει απο κοινο να σκεφτουμε κατι αλλο?
Κατι ακουγεται για το Πανεπιστημιο Αιγαιου οτι ψαχνει χωρους. Μηπως ειναι ο καταληλος καιρος να ψαχτουμε και μεις. Αν ειναι οντως ετσι και φερουν αστω και ενα τμημα του Πανεπιστημιου στην Ελεουσα τοτε φιλοι οι 21 ισως γινουν 101.
Ηταν μια σκεψη μου που γεννηθηκε διαβαζοντας την κοκορομαχια σας.
Ισως αν καθησουμε ολοι μαζι σε ενα τραπεζι να γεννηθουν και αλλες σκεψεις ωφελιμες για το παντερμο χωριο μας.
Ευχαριστω

Tokouzis Panagiotis είπε...

Κύριε/α «Ανώνυμε»

Γνωρίζω πολύ καλά πως δεν είμαι τέλειος, και ποτέ δεν θεώρησα τον «εαυτόν ως καταλληλότερο για δήμαρχο» ούτε διακατέχομε από σύνδρομο «μεγαλομανίας» , έχω μάθει να κάνω την αυτοκριτική μου και δεν είναι λίγες οι φορές που έχω αναθεωρήσει πολλές απόψεις μου και δεν δίστασα να ζητήσω συγνώμη για τυχών λάθη μου.
Θεωρώ τον εαυτό μου ενεργό πολίτη και όχι πολιτικό, ασχολούμαι με τα κοινά του τόπου εδώ και αρκετά χρόνια πάντα μέσα από θέσεις άμισθες, προσφέροντας τον ελεύθερο χρόνο μου, και όχι μόνο, απλά και μόνο γιατί αγαπώ τον τόπο μου.

Πιστεύω λοιπόν πως οι συνδημότες μας όχι μονό δεν με αδίκησαν αλλά αντιθέτως με τίμησαν και συνεχίζουν να με τιμούν όλα αυτά τα χρόνια.
Πράγματι την πρώτη τετραετία ως υποψήφιος σύμβουλος δεν εκλέχθικα και την δεύτερη η διαφορά μεταξύ των συνυποψηφίων μου, από της Καλυθιές ήταν μόλις τρεις ψήφοι με αποτέλεσμα να πάρει την θέση μου ένας άλλος αξιόλογος συγχωριανός μας μετά από ένσταση που κατατέθηκε.
Θέλω όμως κύριε/α «Ανώνυμε» να σου υπενθυμίσω πως και τις δυο αυτές φορές την επομένη τον εκλογών συνέχιζα να είμαι παρόν στα προβλήματα του τόπου μας.

Την τελευταία τετραετία οι συνδημότες μας με τίμησαν με την ψήφο τους
και προσπάθησα στο μέτρο του δυνατού να τους εκπροσωπήσω αντάξια.

Με την στήριξη επίσης των επιχειρηματιών εκλέγομαι ως μέλος του ΔΣ του ΕΒΕΔ από το 1998, Πρόεδρος του Συλλόγου Ενοικιαζομένων Δωματίων για τέταρτη συνεχή φορά, Προέδρος της Ομοσπονδίας Δωδεκανήσου και πρόσφατα Αντιπρόεδρος της Συνομοσπονδίας Ενοικιαζομένων Δωματίων Ελλάδος.

Κύριε/α «Ανώνυμε» όσον αφορά τα ερωτήματα που θέσατε η θέσεις μου είναι γνωστές, και δεν έχω καμία απολύτως αντίρρηση να τις επαναλάβω και σε σας εάν χρειαστεί, εξάλλου είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος και είναι υποχρέωση μου να ενημερώνω τους δημότες μας για τα σοβαρά προβλήματα του τόπου.
Θα ήθελα όμως μιας και σπεύσατε να με κρίνετε, και μάλιστα δείχνοντας αρκετά μεγάλη εμπάθεια προς το πρόσωπο μου να έχετε και το θάρρος να υπογράψετε το κείμενο με το ονοματεπώνυμο σας για να γνωρίζω σε ποιον απευθύνομαι.

Τοκουζης Παναγιώτης

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΟΡΦΙΑ

Με αφορμή την ανάληψη, από τον Στέφανο Κορφιά, της Διεύθυνσης της Α' Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός και της εξέ...