12 Απρ 2014

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΡΟ Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ


Την παραίτησή του από το ΔΣ του ΦΑΡΟΥ κατέθεσε ο αντιπρόεδρος Θοδωρής Μάστορας. Ο αγαπητός σε όλους "ψηλός" παρότι εκλέχτηκε στο νέο ΔΣ με μία λιτή δήλωση ευχαρίστησε τα μέλη του ΦΑΡΟΥ για την τριετή συνεργασία και ευχήθηκε ο σύλλογος να συνεχίσει το πολύπλευρο έργο του και τη διοργάνωση εκδηλώσεων υψηλού επιπέδου.
 Ο Θοδωρής Μάστορας με την κίνησή του να παραιτηθεί λίγες ημέρες μετά τις εκλογές όπου είχε εξασφαλίσει την επανεκλογή του και είδε ψηφιστεί ως 2ος αντιπρόεδρος έδειξε τη δυσαρέσκειά του για κάποιες καταστάσεις που έλαβαν χώρα την ημέρα των εκλογών στον Πολιτιστικό Σύλλογο.
Η εργατικότητά του και η αγάπη του για το χωριό είναι δεδομένη και σίγουρα από κάποια άλλη θέση ή σύλλογο θα συνεχίσει να προσφέρει στον τόπο. Ο Θοδωρής Μάστορας ήταν στην πράξη (και ελπίζουμε να παραμείνει) εθελοντής προσφοράς για τις Καλυθιές και τους Καλυθενούς. 

10 σχόλια:

Unknown είπε...

Psile....min ksexnas o ethelontismos einai enas... panta mazi sou....spooky

Ανώνυμος είπε...

Εχω ακούσει ότι η παραίτηση δεν εχει γίνει δεκτη από το νέο προεδρο , εχω καταλάβει ότι ο κοσμος δεν ψηφίζει αυτους που κανουν εργο(όχι ότι τα αλλα μέλη δεν εκαναν τιποτα αλλα ηταν κατι παραπάνω ) το ιδιο συμβαίνει και στης εκλογες τον κωματων , σε αυτόν το σύλλογο είναι ολοι εθελοντες και μπορει να βοηθήσει οπιος θελει και χωρίς να είναι μελος , ο Θοδωρης εχει κανει παραπολα πραγματα σε οσους συλλόγους ηταν προεδρος η μελος . Νομίζω ότι πρέπει να παει πίσω στο σύλλογο είναι το Α ΚΑΙ ΤΟ Ω μαζι με τα αλλα παιδια που τρεχουν να βοηθησουν αυτόν το σύλλογο εχω την εντύπωση ότι αν δεν παει πίσω ενας ενας θα φεβγει εκτος από μερικους που θα το παλεψουν μεχρι τελος είναι κρίμα όμως για τη εχουν μπει και νεα παιδια που από τωρα εχουν αρχίσει να βοηθανε και μπραβο τους

Ανώνυμος είπε...

ALLOS EPREPE NA PARETIHI

Ανώνυμος είπε...

na pane twra oi ksemparkoi na boithisoyn ton faro!!ligoi eiste xwris symferon..

Ανώνυμος είπε...

Τάσο ο ψήλος ήταν κάτι παραπάνω από ένας,απλός αντιπρόεδρος,,,εγώ προσωπικά μόνο πήρα πράγματα από αυτόν τον εξαιρετικό άνθρωπο,,δεν έχω γνωρίσει πολλούς σαν εκείνον αλλά εύχομαι να υπάρχουν και άλλοι εκεί έξω σαν και τον τεο!

Ανώνυμος είπε...

Pos ginete o prohn proedros tou farou O Tasos eksw ston kosmo na leei akoma kai shmera oti den ithele na einai proedros ksana ston faro kai thn hmera ton eklogon na kanei tosh fasaria gia thn proedria....An den ypeirxe o TEO ston faro k.Xatzhgeorgiou o faros den tha ypeirxe kan ta teleytaia xronia..Giati k.Xatzhgeorgiou otan esy evlepes pos tha anevaseis ton pixi tou onomatos sou kai eksw apo ths KALYHTIES mesa apo sunenteyshs se radiofonikous stathmous kai kanalakia o TEO etrexe sxedon monos tou me alla dyo atoma tou farou kai anths na kaneis piso sths ekloges gia ton TEO ton piges kai kontra pou ayta ta dyo xronia k.Xatzhgeorgiou pou hsouna proedros se sirhkse kai me to parapano o TEO...Alla epideis Taso h polu dhmosiotita den einai gia sena kathos ta muala sou exoun parei aera se plhroforo oti vreiskese ektos topou k xronou!!!!

Ανώνυμος είπε...

Λένε ότι για να αντιμετωπίσεις ανθρώπους χαμηλού επιπέδου,Εσύ παραμένεις στο ύψο σου!στην δική σου περίπτωση θα πέσω εκεί χαμηλά μαζί σου, φίλε ανώνυμε!Δεν θα κρίνω κανένα Χατζηγεωργίου,άλλωστε τον κρινανε οι ψήφοι στις τελευταίες εκλογές κ κανέναν Θοδωρή. Ξέρεις φίλε μου αν θες να μάθεις ποιος μας κρίνει σήκωσε λίγο το κεφαλάκι σου ψηλά κ κοίτα ουρανο.Μην μπερδεύεις φιλαράκι μου τα προσωπικά ζητήματα κ θέματα του καθενός ,με το έργο που γίνετε στο φάρο!Όταν λοιπόν έχεις δυνατή προσωπικότητα και είσαι κοινωνικός κ αγαπητός αυτό στο 2014 μεταφράζετε " πήραν τα μυαλά σου αέρα".!Τελοσπαντων είμαι σίγουρος/η ότι είσαι κ εσύ έναΣ από αυτούς που κραζεις ανώνυμα και όταν βλέπεις τον "εκτός τόπου κ χρόνου" ΧατΖηγεωργίου του γλύφεις το ποπο!γιατί διαφορετικά θα έγραφες ονομαστικά κ αν είχες κ θάρρος θα πήγαινες στον ίδιο.προς το παρόν έχεις μόνο θράσος!θέλω παρά πολύ να γράψω το όνομα Μου.Στο υπόσχομαι θα τομάθεις σύντομα!Θοδωρή κ Τάσο προσέχετε γιατί οι τρίτοι θα διαλύσουν όχι μόνο το φάρο αλλά κ τη φιλία σας!γίνετε πάλι γροθιά! Αυτό θα είναι η απάντηση Σας!

Ανώνυμος είπε...

Καταρχάς αγαπητέ φιλε μου 6:41μ.μ. Ανώνυμε θα ήθελα να σε ευχαριστήσω μεσα απ την καρδιά μου που μπήκες στον κόπο να ασχοληθείς μαζι μου και να αφιερώσεις λιγο απ το χρόνο σου ώστε να γράψεις ενα σχόλιο αποκλειστικά για εμένα.. Επι τις ουσίας τωρα, ναι δεν αντιλέγω ολα αυτα τα χρόνια 2-3 άτομα ηταν αυτα που ξεσήκωναμε τους υπόλοιπους για να πετύχουν οι εκδηλώσεις του Φάρου και μεσα σ αυτα τα δυο άτομα ήμουν εγω και ο ΤΕΟ όπως τον λες....Δεν πιστεύω οτι υπάρχει κάποιος μεσα απο τον σύλλογο ή καποιος που ήξερε τι σημαίνει Φάρος να πει οτι δεν έτρεξα σαν εργάτης για αυτό το σύλλογο...Ποτέ δεν το έπαιξα πρόεδρος, πάντα εργάτης. Όσο για τα καναλάκια και τα ραδιόφωνα οφείλω επίσης να σου πω οτι ρε φιλε στο κατω κατω πρόεδρος ήμουν και εφόσον ο σύλλογος ανέβηκε επίπεδο αυτα τα δυο χρόνια και μας έμαθε όλη η Ροδος όπως και η υπόλοιπη Ελλάδα απο την εκδήλωση με το τσουρέκι καποιος έπρεπε να το κανει αλλα εσυ με το συντακτικό σου... ( επειδής = επειδή, Αντίς = αντί και τον πηγες και κόντρα = του πηγες κόντρα ) ειναι φυσιολογικό να μην μπορούσες να ανταπεξέλθεις στην σωστή ανάδειξη του συλλόγου μέσο των μέσων μαζικής ενημέρωσης, Ακομα αυτο που θελω να σου πω φιλε μου ειναι το εξής οτι όσο και να με κραζεις όσα σχόλια και να κανεις την σχέση μου με τον Θοδωρή δεν πρόκειται να την επηρεάσεις γιατι ήμουν ειμαι και θα ειμαι φίλος και αδερφός μαζι του και οτι εγινε και οτι ειπώθηκε στις εκλογές αφορά μονο εμένα και αυτον οχι τους υπόλοιπους και ειδικά εσενα... Αλλά το τι αξίζω και το τι εχω προσφέρει σ αυτο το χωριό φάνηκε απ τον κοσμο που με ψήφισε και τον ευχαριστώ πάρα πολύ γιατι στα 118 άτομα που ψήφισαν 56 ψήφοι δεν ειναι και λίγοι ρε φιλαράκι και ας είπανε κάποιοι οτι έφερα δικά μου άτομα φάνηκε ποιοι έφεραν δικούς του αλλα και ναι ρε φιλε έφερα 4 άτομα που ηταν καθαρά δικά μου και ουτε ενα δεν έβαλε μόνοσταυρια... Δεν χρειάζεται να ασχοληθώ άλλο μαζί σου γιατί σου δίνω και αξία αυτα τα λίγα....
Υ.Γ1 Όπως έλεγαν και οι παλιοί καλύτερα να σε ζηλεύουν παρα να σε λυπούνται...
Υ.Γ2 Αλλη φορά μην χρησιμοποιείς greekenglish γιατι δεν αρμόζει σε μέλος πολιτιστικού...
Υ.Γ3 Διάβαζε καλύτερα το βιογραφικό μου πριν γράψεις ανακρίβειες για την προσφορά μου στο συλλόγο γιατι αυτα που λες δεν στέκουν και πολυ απλα ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ......
Σ ευχαριστώ πάντως για την δωρεάν διαφήμιση που μου έκανες γιατι ρε φιλε ξέχασα να σου πω κατι που δεν στο μάθανε ( η καλύτερη διαφήμιση ειναι η δυσφήμηση )

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση...

Χατζηγεωργίου Αναστάσιος του Μιχαήλ

Ανώνυμος είπε...

Proton den eimai melos politistikou sullogou....kai deyteron esy me alla 3 atoma tou farou kanate ths ekloges tou sullogou sas ano kato...Dhladh thes na peis oti h triantenh pou eirthane den se psifisane????12 atoma peires esy kai oxi 4 kai alla tosa pou parakalouses na erthoune na se psifisoune sun ta mhnhmata sta kinhta opws kai eida k diavasa kai alla 10 kai atoma h triantenh pou ferate....Osw gia ta osa ghnane sths ekloges anamesa se esena kai ton Teo ta lathh sou tha ta katalaveis kai nomizo oti tha ton parakalas na erthie pisw ston faro....

Ανώνυμος είπε...

k gia ti den les k to allo:OTI THN EXEI PSONISH GIA TA KALA.....

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΟΡΦΙΑ

Με αφορμή την ανάληψη, από τον Στέφανο Κορφιά, της Διεύθυνσης της Α' Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός και της εξέ...