4 Ιαν 2024

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ Ο ΙΑΤΡΟΣ ΣΤΑΘΗΣ ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ

Η νέα Δημοτική Αρχή του Αλέξανδρου Κολιάδη έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα με τους αντιδημάρχους . 
Στην Ενότητα Καλλιθέας Αντιδήμαρχος ορίστηκε ο οδοντίατρος Στάθης Μανουσάκης που γνωρίζει την περιοχή καθώς δραστηριοποιείται επαγγελματικά στις Καλυθιές.
Ο Καλυθενός Ιατρός Θωμάς Σωτρίλλης ανακοινώθηκε ότι αναλαμβάνει Αντιδήμαρχος στον τομέα Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης και θα έχει στην ευθύνη του θέματα υγείας και πρόνοιας.
Τις επόμενες ημέρεας θα ανακοινωθεί η τοποθέτηση του Καλυθενού Δημοτικού Συμβούλου Σωτήρη Βαγιανού στην προεδρεία της ΔΕΥΑΡ.
Σε βάθος χρόνου ο Σωτήρης Βαγιανός αναμένεται να αξιοποιηθεί σε άλλο τομέα της διοίκησης του Δήμου αφού με βάση τον κυβερνητικό σχεδιασμό οι ΔΕΥΑΡ με την τωρινή τους μορφή θα καταργηθούν και θα ενσωματωθούν σε ένα ευρύτερο Περιφερειακό σχήμα. 



Στην τελετή παράδοσης - παραλαβής της Δημοτικής Κοινότητας Καλυθιών διαβάστηκε ο παρακάτω χαιρετισμός του νέου Αντιδημάρχου Δημοτικής Ενότητας Καλλιθέας, Στάθη Μανουσάκη:

"Και εγώ με την σειρά μου να ευχηθώ καλή δημιουργική θητεία στο νέο πρόεδρο του τοπικού μας συμβουλίου, τον Βασιλη Σωτριλλη, καθώς και στα νέα μέλη που το απαρτίζουν. Να ευχαριστήσω προσωπικά τον απερχόμενο πρόεδρο κ. Αντωνά,τα μέλη του απερχόμενου τοπικού συμβουλίου καθώς και όλους τους πρώην δημοτικούς συμβούλους, που ο καθένας από τη δίκη του θέση πρόσφεραν τα μέγιστα. Για εμένα προσωπικά,είναι τιμητικό το να βρίσκομαι στην θέση του χωρικού αντιδημάρχου της δημοτικής ενότητας Καλλιθέας, οι περισσότεροι από εσάς με γνωρίζετε και σας γνωρίζω μιας και τα τελευταία 18 χρόνια η καθημερινότητα μου, η εργασία μου, η οικογένεια μου,οι φίλοι μου βρίσκονται εδώ στην περιοχη μας.

Αυτο που έλεγα και σε κάποιους γνωστούς μπορεί η καταγωγή μου να είναι Ιστριενή αλλά η μισή μου ζωή είναι Καλυθενή. Ευελπιστώ σε μια άψογη συνεργασία με όλους και ήρθε ο καιρός την αγάπη που μου δείξατε όλα αυτά τα χρόνια να την ανταποδώσω με την προσφορά μου. Καλή και δημιουργική θητεία να ευχηθώ τοσο στο δήμαρχο μας, να τον ευχαριστήσω για την τιμή που μου έκανε, όσο και στους υπόλοιπους δημοτικούς μας συμβούλους. Θα ήθελα να ήμουν και εγώ εκεί μαζί σας αλλά λόγω του πρώτου-σημαντικού δημοτικού συμβουλίου της νέας μας θητείας ,πρέπει να παρευρίσκομαι στο δημαρχιακό μεγαρο. Να έχουμε μια καλή χρόνια με υγεία πάνω απ’όλα,προσωπική και οικογενειακή ευτυχία στο καθένα ξεχωριστά. Χρόνια πολλά".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΟΡΦΙΑ

Με αφορμή την ανάληψη, από τον Στέφανο Κορφιά, της Διεύθυνσης της Α' Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός και της εξέ...