29 Μαΐ 2013

"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ







Το χορευτικό υπερθέαμα του Σαββάτου με την παράσταση "ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΖΩΗΣ, Μουσικά βήματα από την Σμύρνη έως τα Δωδεκάνησα" που επιμελήθηκαν και παρουσίασαν τα μέλη της ΤΕΡΨΙΧΟΡΗΣ αποτελεί πηγή έμπνευσης και παραδειγματισμού για την κοινωνία μας.
Οσοι έζησαν από κοντά την εκδήλωση θα θυμούνται για πολύ καιρό τις εικόνες και τα έντονα συναισθήματα που προκλήθηκαν.
 Πέρα από τα βήματα και το πάθος των χορευτών την παράσταση έκλεψαν οι παραδοσιακές στολές παιδιών, αντρών και γυναικών που για τη δημιουργία τους εργάστηκαν σκληρά τους προηγούμενους μήνες τα παιδιά του συλλόγου.
Ενα από τα μέλη των χορευτικών εργαστηρίων, η κυρία Χρυσάνθη Σταματά, από τα βάθη της ψυχής της έγραψε συγκινητικά τετράστιχα για να ευχαριστήσει δημόσια τους εμπνευστές, χορευτές και παρουσιαστές της εκδήλωσης.

"Τις Καλυθιές ανθίσατε 
με τη δική σας χάρη
τη χάρη που σας έδωσε ο Θεός
να την έχετε καμάρι"


Για τον πρόεδρο Αντώνη Μελετίου:
Στον πρόεδρο του Συλλόγου μας,
που στέκει με καμάρι,
σου εύχομαι Αντώνη μου
να λάμπεις σαν το φεγγάρι

Η Παναγία και ο Χριστός
έκαναν συμφωνία
για να ‘σαι πάντα πρόεδρος
σ’ αυτή την κοινωνία

Οποιος σε βλέπει Αντώνη μου,
στους ουρανούς ανεβαίνει
με τους αγγέλους κάθεται 
και πάλι κατεβαίνει

Σου εύχομαι Αντώνη μου 
ανώτερα στη ζωή σου
και μια όμορφη κοπελιά
ν’ ανθίσει τη ψυχή σου


Για την Μαρία Γιορδαμνή
Χορούς κοντά σου έμαθα
όμορφη κοπελιά μου
να είσαι εσύ καλά
και όλη η οικογένειά σου

Γιορτή μεγάλη ετοίμασες
Μαρία στο χωριό μας,
ανέβασες τον τόπο μας
και άστραψε το χωριό μας

Ο τόπος που γεννήθηκες 
έχει μεγάλη χάρη
μα εσύ διδάσκεις το χορό 
και έχεις το καμάρι

Δασκάλα που δίδασκες το χορό
όπου και αν πας μυρίζεις
σαν τριανταφυλλάκι κόκκινο
πάντα ν’ ανθίζεις

Λάμπεις, ως λάμπει ο ήλιος
ως λάμπει το φεγγάρι
λάμπεις και συ Μαρία μου
σαν το μαργαριτάρι

Σου εύχομαι Μαρία μου
ανώτερα στη ζωή σου 
και ο Χριστός κι Παναγιά
να σκέπει τη ζωή σου

Για την Φωτεινή Γιαννακλή-Χατζηαντώνη
Στα Κοσκινού γεννήθηκες Φωτεινή
και ένιωσαν τη χάρη,
μα στις Καλυθιές σε φέραμε
και το ‘χουμε καμάρι

Καμάρι το ‘χουμε Φωτεινή
όταν εσύ χορεύεις,
μ’ άμα σε βλέπει ο παππάς
τα λογικά του παίρνεις

Καμάρι είσαι του παππά
και του Θεού καμάρι
και εύχομαι Φωτεινούλα μου
να λάμπεις σαν φεγγάρι

Χορό εδίδασκες Φωτεινή
σε όλα τα παιδάκια.
μα έμαθαν κι αυτά
όλα σου τα ναζάκια

Σου εύχομαι Φωτεινούλα μου
ανώτερα στη ζωή σου
και ο Χριστός κι Παναγιά
να σκέπει τη ζωή σου


Για τις Παγώνα (Νίτσα) Αργυρού, Ελένη Πολυχρόνη, Ελευθερία Πασσάλη (παρουσιάστριες)


Φωνές αηδονιού ακούστηκαν
το βράδυ της γιορτής μας
Ξύπνησαν οι άγγελοι και ρώτησαν 
ποια είναι τ’ αηδόνια

Από το χωριό μας είναι οι κοπελιές
που είναι σαν αηδόνια
που την γιορτή παρουσίασαν
και έγινε ο χορός μας
 

3 σχόλια:

Αντώνης Μελετίου είπε...

Τα όμορφα σου λόγια !
Στήν καρδιά μου πάντα θα'χω !
Σούστα να χορεύεις !
Και γω σου το δηλώνω !
Στον γάμο μου χρυσούλα !
' γω θα καμαρώνω !! 

Αντώνης Μελετίου είπε...

Τα όμορφα σου λόγια !
Στήν καρδιά μου πάντα θα'χω !
Σούστα να χορεύεις !
Και γω σου το δηλώνω !
Στον γάμο μου χρυσούλα !
' γω θα καμαρώνω !! 

Ανώνυμος είπε...

Πολλές οι φανερές χάρες της Χρυσούλας και μετά από σαράντα χρόνια μας έδειξε και τη χάρη της ποιήτριας.Νάσαι καλά Χρυσούλα και να σε χαίρεται η οικογένειά σου.

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΟΡΦΙΑ

Με αφορμή την ανάληψη, από τον Στέφανο Κορφιά, της Διεύθυνσης της Α' Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός και της εξέ...