21 Νοε 2012

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΜΜΥΡΑ

Το δημοτικό συμβούλιο Ροδίων ενέκρινε την αποζημίωση όσων επλήγησαν από την πλημμύρα της 28ης Ιανουαρίου 2011. Στην περιοχή μας χρηματική αποζημίωση για τις ζημιές που υπέστησαν θα λάβουν οι:
1. Colev Ivan 2.733 ευρώ
2. Sotiriu Anastas 2.535 ευρώ
3. Steliyana Staneva 1.782 ευρώ
4. Αργυρού Σάββας του Ιωάννη 3.286 ευρώ
5. Κώστας Σταμάτιος του Γεωργίου 2.817 ευρώ
6. Λεβέντης-Γιαννάς του Κυριάκου 1760 ευρώ
7. Μανώλακα Αναστασία του Κυριάκου 1.584 ευρώ
8. Τσακίρη Ελισσάβετ του Ιωάννη 3.169 ευρώ
9. Χατζηγεωργίου Αναστάσιος του Μιχαήλ 1.056 ευρώ
10. Χατζηδιάκου Σοφία του Αντωνίου 1.584 ευρώ
11. Karavaqiri Roland 2.218 ευρώ.

ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ

Με επιστολή του στο verena.gr ο ενοικιαστής του επίμαχου εκκλησιαστικού ακινήτου στο οποίο έγινε κλοπή 100 κοτών γνωστοποιεί ότι επιθυμεί τη διακοπή της σύμβασης και την επιστροφή του στην εκκλησιαστική επιτροπή αφήνοντας πολλές αιχμές κατά του kalithies.blogspot.com.
Η επιστολή του έχει ως εξής:

"Με αφορμή τα κακόπιστα σχόλια που δημοσιεύονται σε ηλεκτρονική εφημερίδα που περιέχει ειδήσεις για την περιοχή Καλυθιών Ρόδου και αφορούν τον αγρό που νοίκιασα από την τοπική εκκλησία Καλυθιών, θέλω να κάνω το παρακάτω σχόλιο.Μέσα από μια καθ όλα νόμιμη και διάφανη διαδικασία νοίκιασα προ έτους 01/12/2011 από την τοπική εκκλησία έναν αγρό εμβαδού 4 στρεμμάτων περίπου, προκειμένου μέσα σε αυτόν να εκθρέψω λίγα πουλερικά για αυτοκατανάλωση, συμπληρώνοντας το εισόδημα που έχω από το επάγγελμα του κομμωτή, που ασκώ εδώ και δέκα χρόνια στη πόλη της Ρόδου. Όπως υποθέτω ότι προσπαθεί να κάνει σήμερα και ο κάθε ένας συμπολίτης μας που βιώνει όπως και εγώ, την οικονομική κρίση.Όμως με πολύ μεγάλη λύπη μου διαπίστωσα ότι η ενέργεια μου αυτή, έγινε αφορμή να εμπλακώ στις αντιθέσεις της τοπικής κοινωνίας των Καλυθιών, που από την μορφή που έλαβαν, διαπιστώνω πως πρέπει να είναι πολύ μεγάλες.
Σίγουρα δεν είμαι εγώ αυτός που έχει την υποχρέωση να απαντήσει γιατί ο αγρός αυτός, όπως και δεκάδες άλλοι στην ιδία περιοχή, παραμένουν χρόνια τώρα ακαλλιέργητοι. Ούτε και γιατί αν αληθεύουν οι ισχυρισμοί που δημοσιεύτηκαν, η τοπική κοινωνία των Καλυθιών δεν μπορεί να επιλύσει εκ των ενόντων ζητήματα αυτής της μορφής που την απασχολούν, αλλά περίμενε να δει ένα “ξένο” να πλησιάζει στα χωράφια των παππούδων τους, (όπως γράφουν στο blog) για να του κηρύξουν τον ιερό πόλεμο και να θυμηθούν πως τα ήθελαν να τα καλλιεργήσουν οι ίδιοι.
Φτάνοντας μάλιστα κάποιοι από αυτούς για να με “τιμωρήσουν” στο σημείο, να στραγγαλίσουν και αποκεφαλίσουν με ανεξήγητη βαρβαρότητα περισσότερα από εκατό κοτόπουλα που εκτρέφαμε εκεί! Αλήθεια σε τι τους έφταιξαν τα ζωντανά, και εκτόνωσαν πάνω τους τα βάρβαρα συναισθήματα τους;
Ο Αλβανός “κομμωτής” όπως με πολύ δόση ρατσισμού με αποκαλέσατε, που ήρθε να “βεβηλώσει” την γη σας αγαπητοί φίλοι μου από το διαμέρισμα των Καλυθιών, είναι ένας Έλληνας υπήκοος που γεννήθηκε στον Αυλώνα, ΕΛΛΗΝΑΣ όπως και όλοι εσείς, που ζείτε σε αυτό το νησί. Μόνο που εν αντιθέσει με εσάς που είχατε την τύχη, οι διευθετήσεις του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου να αποδώσουν από πολύ νωρίς την ελευθερία σας και να αποτελέσετε τμήμα της Ελλάδας, εμείς οι Βορειοηπειρώτες, παραμείναμε ως Ελληνική μειονότητα σε ένα άλλο κράτος. Μάλιστα ο παππούς μου ήταν ορθόδοξος ιερέας σε ένα χωριό της βορείου ηπείρου, μακαριστός Νικόλαος, που με δίδαξε τι σημαίνει πραγματική αγάπη και σεβασμός στην ιδιαιτερότητα.

Παρά τις σημαντικές για το βαλάντιο μου δαπάνες που έχω κάνει για τον καθαρισμό και την περίφραξη του εν λόγω αγρού και τις μικροκατασκευές για την στέγαση των πουλερικών, δεν θέλω να προκαλέσω άλλο με την παρουσία μου το τμήμα της τοπικής κοινωνίας των Καλυθιών, που έχει ενοχληθεί από αυτή. Ας επιλύσουν μεταξύ τους με άλλο τρόπο τα ζητήματα που τους απασχολούν, και όχι χρησιμοποιώντας έμενα ως “σάκο του μποξ” στις αντιθέσεις τους.
Προς τούτο, επιστρέφω άμεσα τον αγρό στην εκκλησιαστική επιτροπή ζητώντας την άμεση διακοπή του μισθωτηρίου συμβολαίου που έχουμε υπογράψει και από τις 01/ ΔΕΚ. /2011 καταθέσει στη ΔΟΥ Ρόδου.
Νίκος Χουδράς"
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ BLOG: Η αρχική ανάρτηση του blog αφορούσε τις διαδικασίες αδιαφάνειας που ακολούθησε η εκκλησιαστική επιτροπή και τις πληροφορίες πως το συγκεκριμένο οικόπεδο παραχωρήθηκε μετά από οδηγία υψηλών προσώπων στην εκκλησιαστική ιεραρχία της Ρόδου. Μία διαδικασία παραχώρησης δημόσιας περιουσίας είναι νόμιμη και διαφανή όταν υπάρχουν δημόσιες ανακοινώσεις.
Από κει και πέρα δεν μπορεί ο ενοικιαστής να κατηγορεί μία ολόκληρη κοινωνία για ρατσισμό όταν στο χωριό μας εδώ και δεκαετίες ζουν και εργάζονται, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, πάρα πολλοί αλλοδαποί από την Αλβανία, τη Βουλγαρία, την Αφρική ενώ έχουν βρει σπίτια και ενοικιάζουν ακόμη και οικογένειες αθιγγάνων. Η κοινωνία μας είναι, με πράξεις, φιλόξενη και ανοικτή.
Ο ενοικιαστής σκεπτόμενος λάθος θεώρησε ότι κάποιος από τις Καλυθιές του έκλεψε τις κότες όταν στην συγκεκριμένη περιοχή εδώ και χρόνια Καλυθενοί συχνά πυκνά πέφτουν θύματα ζωοκλοπών.
Το σημείο της επιστολή τους που αναφέρει ότι μέλη της τοπικής κοινωνίας για να τον τιμωρήσουν του έκλεψαν και του έσφαξαν κότες είναι επιεικώς απαράδεκτο. Ολοι γνωρίζουμε ποιες ομάδες εδώ στη Ρόδο ειδικεύονται στις ζωοκλοπές.
 Χωρίς να υπάρχουν στοιχεία κατέθεσε μήνυση εναντίον του διαχειριστή του blog ως δράστη της ζωοκλοπής με αποτέλεσμα η διαμάχη από θεσμική να γίνει προσωπική.
Σχετικά με το σχόλιο του ότι τα εκκλησιαστικά ακίνητα παραμένουν ακαλλιέργητα αυτό συμβαίνει γιατί εδώ και δεκαετίες η διαχείρισή τους γίνεται με αδιαφανείς διαδικασίες με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ενημέρωση των πολιτών για τη δυνατότητα αξιοποίησής τους.
 Και προς ενημέρωσή του πριν 1,5 χρόνο και πάλι το blog είχε ασκήσει δημόσια κριτική στην εκκλησιαστική επιτροπή Καλυθιών όταν, χωρίς διαφανείς διαδικασίες, παραχώρησε προνομιακό ακίνητο σε γνωστό δικηγόρο της Ρόδου επειδή είχε φίλους και γνωστούς στους εκκλησιαστικούς κύκλους.
Το blog επιμένει ότι η παραχώρηση των εκκλησιαστικών ακινήτων θα πρέπει να γίνεται με ανοικτούς διαγωνισμούς και αφού έχει προηγηθεί επίσημη ανακοίνωση και όχι με απευθείας παραχωρήσεις μετά από αίτηση των ενδιαφερόμενων.
Ας αναζητήσει αλλού κακόπιστα σχόλια και ρατσιστικές διαθέσεις.
Και μία παρατήρηση... Αρχικά στην επιστολή αναφέρει ότι ήθελε να εκθρέψει λίγα πουλερικά για αυτοκατανάλωση ενώ στην συνέχεια προσθέτει ότι ήθελε να συμπληρώσει το εισόδημά του. Τα 190 πουλερικά, όπως αναφέρει στη μήνυσή που κατέθεσε, τα θεωρεί λίγα; 190 πουλερικά για αυτοκατανάλωση;
Και τέλος αλήθεια γιατί στη μηνυτήρια αναφορά υπογράφει με διαφορετικό όνομα σε σχέση με αυτό που υπογράφει τη δημόσια επιστολή;".

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΟΡΦΙΑ

Με αφορμή την ανάληψη, από τον Στέφανο Κορφιά, της Διεύθυνσης της Α' Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός και της εξέ...