12 Σεπ 2008

ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ...





Αυτή η ηλεκτρονική γωνιά ασχολείται συνήθως με όσα συμβαίνουν στις Καλυθιές και το Φαληράκι. Υπάρχουν όμως κάποιες καταστάσεις στο νησί που μας προσβάλουν όλους σαν Ροδίτες.
Αυτές είναι οι εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα η Νομαρχία από τους χώρους του Παλαιού Νοσοκομείου.
Η απόλυτη ξεφτίλα για το ελληνικό κράτος και τους πολιτικούς του νομού μας. Ενα κτίριο με μεγάλη ιστορία να έχει αφεθεί σε πλήρη εγκατάλειψη. Μήπως σκοπός τους είναι να καταρρεύσει τελείως για να δημιουργηθεί πάρκινγκ.
ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ... ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
Αυτός ο Αβραμόπουλος μόνο λεζάντα είναι.

ΟΙ ΖΩΝΕΣ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ!


Τα τελευταία δύο χρόνια σε ρεπορτάζ που έκανα για τον ΤΟΠΟ ΜΑΣ είχα διαπιστώσει πως το μικρό λεωφορείο που μεταφέρει μικρούς μαθητές του δημοτικού σχολείου από και προς το Φαληράκι δεν είχε τις απαραίτητες ζώνες ασφαλείας. Οι δημοτικοί άρχοντες με χαζές δικαιολογίες έλεγαν ότι όλα είναι νόμιμα. Βέβαια η τροχαία από την πλευρά της τονίζει ότι όλα τα λεωφορεία που μεταφέρουν μαθητές θα πρέπει να έχουν ζώνες ασφαλείας, ανεξάρτητα αν θεωρείται ότι εκτελούν αστικά δρομολόγια.
ΒΑΛΤΕ ΖΩΝΕΣ, για καλό και για κακό.
Εκτός και αν πρέπει να γίνει συγκεκριμένη καταγγελία στην Τροχαία για να βάλουν μυαλό οι ανευθυνουπεύθυνοι.

ΠΤΩΧΕΥΣΕ ΑΓΓΛΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ

Να μια είδηση που ίσως επηρεάσει αρνητικά τον τουρισμό της περιοχής μας αφού η εταιρεία που πτώχευσε έχει τον έλεγχο πρακτορείων όπως το COSMAR και το LIBRA. H εταιρεία αυτή έφερνε πολύ κόσμο στο Φαληράκι.

"Λουκέτο» έβαλε το τρίτο μεγαλύτερο ταξιδιωτικό γραφείο της Βρετανίας XL Leisure Group, όπως μετέδωσε σήμερα το πρωί το πρακτορείο Sky News, δημιουργώντας προβλήματα σε χιλιάδες πελάτες της εταιρείας.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, η απόφασή της να κλείσει οφείλεται στις υψηλές τιμές των αεροπορικών καυσίμων και στην επιβράδυνση της οικονομίας.
Σύμφωνα με το Sky News, συνολικά 85.000 άτομα, τα οποία είχαν κλείσει τις διακοπές τους ή πτήσεις μέσω του XL Leisure, εκτιμάται ότι έχουν πληγεί άμεσα.
Επιπλέον, υπολογίζεται ότι υπάρχουν περί τους 50.000 πελάτες στο εξωτερικό, οι οποίοι έχουν κάνει κρατήσεις μέσω του πρακτορείου της XL, 10.000 πελάτες που κάνουν διακοπές μέσω της XL Airways, και 25.000 άτομα που έχουν κάνει κρατήσεις μέσω άλλων ταξιδιωτικών γραφείων που συνεργάζονται με την XL.
Άλλοι 200.000 πελάτες εκτιμάται ότι έχουν ήδη καταβάλει προκαταβολές για κρατήσεις στην εταιρεία.
Σημειώνεται ότι η XL προσφέρει πτήσεις και πακέτα διακοπών σε περιοχές της Μεσογείου και της Καραϊβικής. Όπως ανακοίνωσε, όλες οι πτήσεις της ακυρώθηκαν.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

Ιδού και μια είδηση χρήσιμη για όσους έχουν ξενοδοχεία ή ενοικιαζόμενα δωμάτια:

Τα αποτελέσματα έρευνας για τα ξενοδοχεία, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 2.200 ταξιδιωτών παγκοσμίως, έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα, η ταξιδιωτική ιστοσελίδα TripAdvisor. Σύμφωνα με τα στοιχεία, 92% των ταξιδιωτών δήλωσε πως σκοπεύει να μείνει σε κάποιο ξενοδοχείο τους επόμενους 12 μήνες, ενώ το 19% ανέφερε πως θα μείνει σε ξενοδοχείο περισσότερες από 10 φορές και το 45% 2-4 φορές.

Στην ερώτηση τι κάνει ένα ξενοδοχείο ξεχωριστό, το 30% των ερωτώμενων είπε η τοποθεσία του, ενώ το 29% ανέφερε τα άνετα κρεβάτια και το 24% το προσωπικό και οι υπηρεσίες του. Όταν ρωτήθηκαν τι κάνει άνετο το κρεβάτι του ξενοδοχείου, το 64% υποστήριξε το στρώμα, το 11% τα λευκά είδη και το 11% τα μαξιλάρια.

Από την άλλη πλευρά, αυτό που κάνει μαρτύριο τη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο, σύμφωνα με το 54% των ερωτώμενων είναι τα βρώμικα δωμάτια, ο θόρυβος της πόλης (14%), αλλά και οι ελλιπείς προσφερόμενες υπηρεσίες (11%).

Καταγράφοντας άσχημες εμπειρίες τους από ξενοδοχεία, το 68% των ταξιδιωτών ανέφερε την ύπαρξη βρώμικου χαλιού στο δωμάτιο, το 64% την μη λειτουργία συσκευών και το 59% την αναμονή έως ότου ετοιμαστεί το δωμάτιο για check-in. Ερωτώμενοι για το πιο βρώμικο σημείο ενός δωματίου, οι ταξιδιώτες ανέφεραν το χαλί (38%), το κάλυμμα του κρεβατιού (37%), το τηλεχειριστήριο (11%) και το μπάνιο (11%).

Η μεγαλύτερη ανησυχία πάντως των ταξιδιωτών, αναφορικά με τα ξενοδοχεία, όπως προέκυψε από την έρευνα, έχει να κάνει με τα μικρόβια, αφού το 80% δηλώνει πως έχει εντοπίσει κοριούς στο κρεβάτι του.

"Η διαμονή στο ξενοδοχείο μπορεί να φτιάξει ή να χαλάσει τις διακοπές κάποιου και εμείς διαπιστώσαμε πως οι ταξιδιώτες δεν είναι υπερβολικοί. Η καθαριότητα αποτελεί βασική τους έννοια σε σχέση με το δωμάτιο ενός ξενοδοχείου και είναι απόλυτα λογικό" σχολίασε ο κ. Michele Perry, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Επικοινωνίας της TripAdvisor.

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΟΡΦΙΑ

Με αφορμή την ανάληψη, από τον Στέφανο Κορφιά, της Διεύθυνσης της Α' Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός και της εξέ...