Οι ζακυνθινοί αντίπαλοί μας στον Βρετανικό τουρισμό κάνουν πρωτότυπες κινήσεις την στιγμή που φέτος ο δήμος Καλλιθέας ήταν απών από την έκθεση του Λονδίνου.
Μειωμένες οι κρατήσεις σε σχέση με την περσινή έκθεση WTM
Σε αγώνα... δρόμου έχουν επιδοθεί οι εκπρόσωποι του Δήμου Λαγανά, προκειμένου να γίνει αισθητή η παρουσία της περιοχής στην Αγγλική τουριστική αγορά, τόσο κατά τη διάρκεια της έκθεσης του Λονδίνου “World Travel Market”, όσο και μετά το πέρας αυτής, αφού τα μηνύματα για το καλοκαίρι μπορεί να μην είναι απαισιόδοξα, δεν προκαλούν όμως και... αισιοδοξία.
Η πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Λαγανά, Χριστίνα Τετράδη, με δηλώσεις της στην εφημερίδα “Ημέρα”, έκανε λόγο για μείωση των κρατήσεων, σε σχέση με πέρυσι την ίδια περίοδο, της τάξεως του 50%, υπογραμμίζοντας, ωστόσο, ότι δεν θα φτάσουμε σε τέτοιο επίπεδο, αλλά θα υπάρχει πτώση.
Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος, Διονύσης Κομιώτης, επεσήμανε πως παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, οι Άγγλοι δεν θα “κόψουν” τις διακοπές τους, ακόμη και αν μειώσουν τις ημέρες, επισημαίνοντας πως πρέπει να εκμεταλλευτούμε την κοντινή μας απόσταση, σε σχέση με άλλους προορισμούς.
“Θα μειώσουν πολλές από τις δραστηριότητες τους, όχι όμως τις διακοπές. Ζητούμενο για εμάς είναι, να κρατήσουμε τους Άγγλους και όσο το δυνατόν, να διεισδύσουμε ακόμη περισσότερο στη συγκεκριμένη αγορά”, είπε, προσθέτοντας πως και γι' αυτό το λόγο ο Δήμος συμμετέχει στο “2o Roadshow” αναπτύσσοντας διαφημιστικά περίπτερα, εκτός από το σταθμό του μετρό “Βικτόρια” στο Λονδίνο, στη Γλασκώβη, το Μάντσεστερ και στο Λίβερπουλ.
Οι συγκεκριμένοι χώροι θα “μεταφέρονται” από πόλη σε πόλη ως το Μάρτιο, προκειμένου ο Λαγανάς και η Ζάκυνθος να γίνουν γνωστοί σε μεγάλο τμήμα της Βρετανίας. “Η Ελλάδα, αποτελεί τον 4ο προορισμό διακοπών για τους Βρετανούς κάτι που πρέπει να εκμεταλλευτούμε, πηγαίνοντας εμείς στις πόλεις τους”, σημείωσε ο κ. Κομιώτης.
Ο Δήμαρχος Λαγανά συναντήθηκε με το Διευθυντή της εταιρίας διαχείρισης τουριστικών κρίσεων “Goodman”, με σκοπό τη συνεργασία με το Δήμο. “Η εταιρία ανέλαβε προ ετών το Φαλιράκι με πολύ καλά αποτελέσματα και δρα μέσα στην αγορά που απευθύνεται ένας προορισμός αντιμετωπίζοντας την αρνητική εικόνα γι' αυτόν. Θα διαπραγματευτούμε μαζί της και τις τελικές αποφάσεις θα τις λάβει το Δημοτικό Συμβούλιο”, ανέφερε .
“Σίγουρα θα υπάρχει μείωση το 2009, που μπορεί να μην φτάσει το 50%, θα είναι όμως μία από τις πιο δύσκολες χρονιές. Ωστόσο, οφείλουμε να έχουμε δυναμική παρουσία παντού, εκμεταλλευόμενοι ότι βρισκόμαστε πιο κοντά από άλλους προορισμούς και ότι έχουμε ήλιο και θάλασσα που ακόμη πουλάνε. Χρειάζεται βέβαια να ενισχύσουμε το προφίλ μας, αναπτύσσοντας μεγαλύτερη ποικιλομορφία δράσεων.
Το γεγονός ότι στην Ευρώπη θα έχουν ένα βαρύ χειμώνα μας ευνοεί. Στην ουσία, στοχεύουμε να μην κοπούν οι πτήσεις που έχουμε, παραμένοντας τα πακέτα διακοπών στα χέρια των τουρ οπερέιτορ”, δήλωσε η κ. Τετράδη, υπογραμμίζοντας:
“Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι αλλάζουν και οι Άγγλοι τον τρόπο που κλείνουν τις διακοπές τους. Πλέον, δεν έχουμε κρατήσεις από πολύ νωρίς, γι' αυτό δεν γνωρίζουμε τη δυναμική που μπορεί να αναπτυχθεί τους επόμενους μήνες”.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΟΡΦΙΑ
Με αφορμή την ανάληψη, από τον Στέφανο Κορφιά, της Διεύθυνσης της Α' Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός και της εξέ...
-
Με την κοπή βασιλόπιτας και ομιλίες ξεκίνησε στο κτίριο της Δημοτικής Κοινότητας Καλυθιών η νέα πενταετία διοίκησης στην Τοπική Αυτοδιοίκηση...
-
Μετά την κατάθεση των υποψηφιοτήτων ξεκίνησε η μάχη για την εκλογή Δημάρχου Ρόδου με τις πρώτες εκλογές να είναι στις 8 Οκτωβρίου ενώ αν ο π...
-
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της τουριστικής περιόδου, την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου, το νέο τοπικό συμβούλιο οφείλει να καλέσει σε ανοικτή...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου