25 Μαρ 2010

ΣΕ ΚΑΛΑ ΧΕΡΙΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΨΑΛΤΗΡΙΑ


Σήμερα το πρώι, λίγο πριν ξεκινήσει η παρέλαση στην πλατεία με πλησίασε ένας φίλος Καλυθενός, περίπου στην ηλικία μου και μου είπε: "Μην ανησυχείς τα παλιά ψαλτήρια τα μάζεψα εγώ μαζί με έναν ακόμη φίλο μου και τα έχουμε φυλάξει σε ασφαλές μέρος. Δεν θέλουμε να γίνουν γνωστά τα ονόματά μας, αλλά να ξέρεις ότι θα τα χρησιμοποιήσουμε για καλό σκοπό και θα τα διατηρήσουμε ως έχουν αφού είναι κομμάτι της ιστορίας μας και του πολιτισμού μας".
Οπως μου αποκάλυψε, διάβασε το βράδυ της περασμένης Παρασκευής στο blog την έκκληση να πάει κάποιος να τα μαζέψει από τον σκουπιδότοπο και έσπευσε στο σημείο μαζί με ακόμη έναν, επίσης νεαρής ηλικίας. "Αν καθυστερούσαμε 10 λεπτά θα τα είχαν φορτώσει σε αγροτικό αθίγγανοι που είχαν πάει στον σκουπιδότοπο στη Φράγκα και επέμεναν ότι τα είχαν δει πρώτοι. Τελικά με λίγο τσαμπουκά καταφέραμε και τα πήραμε εμείς", μου είπε ο νεαρός Καλυθενός.
Να λοιπόν που το θαύμα έγινε και τα παλιά ψαλτήρια θα συνεχίσουν να βρίσκονται κάπου στο χωριό μας, όπως συνέβαινε για πάρα πολλές δεκαετίες. Και σύντομα θα τα αντικρύσουμε όλοι μας, ίσως σε κάποιο νέο ή παλιό μοναστήρι.
Μπράβο στα δύο παλληκάρια που έδειξαν ότι σέβονται την ιστορία του τόπου, σε αντίθεση με κάποιους άλλους που έχουν "εξουσία".
ΤΑΣΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΟΡΦΙΑ

Με αφορμή την ανάληψη, από τον Στέφανο Κορφιά, της Διεύθυνσης της Α' Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός και της εξέ...