Σήμερα θα μου επιτρέψετε να απευθυνθώ σε όλους εσάς, τους επισκέπτες του blog, σε πρώτο ενικό.
Από το 2008 σε αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση προσπαθώ έγκυρα και έγκαιρα να ενημερώσω όσους κατοικούν ή κατάγονται από τις Καλυθιές για όλα όσα συμβαίνουν στον αγαπημένο μας τόπο.
Ολες οι αναρτήσεις έχουν ως στόχο την ενημέρωση χωρίς ύβρεις, χωρίς υπονοούμενα και χωρίς προσβολή προσωπικοτήτων. Προτεραιότητα του blog είναι η προάσπιση των συμφερόντων του χωριού μας.
Με βάση τα παραπάνω πριν τρεις εβδομάδες το blog δημοσίευσε την είδηση για την παραχώρηση εκκλησιαστικού ακινήτου σε Ελληνα που γεννήθηκε στην Αλβανία, κομμωτή στο επάγγελμα.
Το blog άσκησε κριτική στα μέλη της εκκλησιαστικής επιτροπής για τις διαδικασίες που ακολούθησαν στην παραχώρηση του ακινήτου αφού πέρα από τη νομιμότητα υπάρχουν ερωτήματα που έχουν να κάνουν με το ηθικό κομμάτι και την προτεραιότητα που πρέπει να έχουν οι κάτοικοι των Καλυθιών αλλά και την ενημέρωση που πρέπει να υπάρχει γύρω από τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας.
Εξαιτίας της συγκεκριμένης ανάρτησης το πρωί του Σαββάτου κατατέθηκε μήνυση εις βάρος μου από τον ενοικιαστή του εκκλησιαστικού ακινήτου για "κλοπή 100 κοτών και σφαγή μίας εξ αυτών"¨.
Υποστηρίζει δηλαδή ότι εγώ πήγα στο χωράφι που έχει περιφράξει, άνοιξα τρύπα στο συρματόπλεγμα και του έκλεψα 100 κότες. Και όλα αυτά χωρίς κανένα αποδεικτικό στοιχείο παρά μόνο τη ψευδή αναφορά ότι ενώπιον των μελών της εκκλησιαστικής επιτροπής τον απείλησα ότι θα του σφάξω τις κότες.Με τον κίνδυνο να συλληφθώ, λόγω αυτοφώρου, πέρασα ένα ψυχολογικά δύσκολο Σαββατοκύριακο και σήμερα κατέθεσα στην αστυνομία, ως κατηγορούμενος, ότι δεν έχω καμία σχέση με την κλοπή των κοτών.
Πρότεινα ως μάρτυρες τα μέλη της εκκλησιαστικής επιτροπής Καλυθιών που οφείλουν να πουν την αλήθεια και να καταθέσουν τι ακριβώς ειπώθηκε στην συνάντηση που έγινε μετά την αρχική ανάρτηση του blog.
Είναι δεδομένο ότι αργά η γρήγορα η κατηγορία της κλοπής και της σφαγής θα καταρρεύσει αφού δεν υπάρχει κανένα στοιχείο εις βάρος μου.
Σε ένα νησί που οι ζωοκλοπές είναι σύνηθες φαινόμενο κυρίως από ομάδες αθίγγανων ο ενοικιαστής του εκκλησιαστικού ακινήτου δηλώνει δεξιά - αριστερά ότι κάποιος Καλυθενός του έκλεψε τις κότες στοχοποιώντας μία ολόκληρη κοινωνία.
Είναι επίσης βέβαιο ότι τα μέλη της εκκλησιαστικής επιτροπής θα είναι πάντα υπόλογα στην κοινωνία των Καλυθιών για την παραχώρηση κτημάτων που έκαναν δωρεά οι πρόγονοί μας σε άτομα άγνωστα σε εμάς χωρίς να ακολουθείται η διαδικασία της δημόσιας δημοπρασίας και ενημέρωσης των ενδιαφερόμενων.
Εστω και τώρα μπορούν να διορθώσουν το λάθος τους. Υπάρχουν πολλά νέα παιδιά των Καλυθιών που θα ήθελαν να τους παραχωρηθεί για γεωργική εκμετάλλευση με χαμηλό τίμημα ένα εκκλησιαστικό ακίνητο.
Ας βγάλουν άμεσα δημόσια ανακοίνωση ενημερώνοντας όλους τους πιστούς ποια ακίνητα έχουν παραχωρηθεί με ποιο τίμημα και σε ποιους και ποια παραμένουν ελεύθερα για γεωργική εκμετάλλευση.
Και κλείνω με ένα τελευταίο ερώτημα...
Στα χωράφια που παραχωρεί η εκκλησία, με βάση τη νομοθεσία, επιτρέπεται η περίφραξη και η κατασκευή "παραγκών"; Επιτρέπεται η κοπή και η καύση θάμνων που προστατεύονται από τη δασική νομοθεσία;
Από το 2008 σε αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση προσπαθώ έγκυρα και έγκαιρα να ενημερώσω όσους κατοικούν ή κατάγονται από τις Καλυθιές για όλα όσα συμβαίνουν στον αγαπημένο μας τόπο.
Ολες οι αναρτήσεις έχουν ως στόχο την ενημέρωση χωρίς ύβρεις, χωρίς υπονοούμενα και χωρίς προσβολή προσωπικοτήτων. Προτεραιότητα του blog είναι η προάσπιση των συμφερόντων του χωριού μας.
Με βάση τα παραπάνω πριν τρεις εβδομάδες το blog δημοσίευσε την είδηση για την παραχώρηση εκκλησιαστικού ακινήτου σε Ελληνα που γεννήθηκε στην Αλβανία, κομμωτή στο επάγγελμα.
Το blog άσκησε κριτική στα μέλη της εκκλησιαστικής επιτροπής για τις διαδικασίες που ακολούθησαν στην παραχώρηση του ακινήτου αφού πέρα από τη νομιμότητα υπάρχουν ερωτήματα που έχουν να κάνουν με το ηθικό κομμάτι και την προτεραιότητα που πρέπει να έχουν οι κάτοικοι των Καλυθιών αλλά και την ενημέρωση που πρέπει να υπάρχει γύρω από τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας.
Εξαιτίας της συγκεκριμένης ανάρτησης το πρωί του Σαββάτου κατατέθηκε μήνυση εις βάρος μου από τον ενοικιαστή του εκκλησιαστικού ακινήτου για "κλοπή 100 κοτών και σφαγή μίας εξ αυτών"¨.
Υποστηρίζει δηλαδή ότι εγώ πήγα στο χωράφι που έχει περιφράξει, άνοιξα τρύπα στο συρματόπλεγμα και του έκλεψα 100 κότες. Και όλα αυτά χωρίς κανένα αποδεικτικό στοιχείο παρά μόνο τη ψευδή αναφορά ότι ενώπιον των μελών της εκκλησιαστικής επιτροπής τον απείλησα ότι θα του σφάξω τις κότες.Με τον κίνδυνο να συλληφθώ, λόγω αυτοφώρου, πέρασα ένα ψυχολογικά δύσκολο Σαββατοκύριακο και σήμερα κατέθεσα στην αστυνομία, ως κατηγορούμενος, ότι δεν έχω καμία σχέση με την κλοπή των κοτών.
Πρότεινα ως μάρτυρες τα μέλη της εκκλησιαστικής επιτροπής Καλυθιών που οφείλουν να πουν την αλήθεια και να καταθέσουν τι ακριβώς ειπώθηκε στην συνάντηση που έγινε μετά την αρχική ανάρτηση του blog.
Είναι δεδομένο ότι αργά η γρήγορα η κατηγορία της κλοπής και της σφαγής θα καταρρεύσει αφού δεν υπάρχει κανένα στοιχείο εις βάρος μου.
Σε ένα νησί που οι ζωοκλοπές είναι σύνηθες φαινόμενο κυρίως από ομάδες αθίγγανων ο ενοικιαστής του εκκλησιαστικού ακινήτου δηλώνει δεξιά - αριστερά ότι κάποιος Καλυθενός του έκλεψε τις κότες στοχοποιώντας μία ολόκληρη κοινωνία.
Είναι επίσης βέβαιο ότι τα μέλη της εκκλησιαστικής επιτροπής θα είναι πάντα υπόλογα στην κοινωνία των Καλυθιών για την παραχώρηση κτημάτων που έκαναν δωρεά οι πρόγονοί μας σε άτομα άγνωστα σε εμάς χωρίς να ακολουθείται η διαδικασία της δημόσιας δημοπρασίας και ενημέρωσης των ενδιαφερόμενων.
Εστω και τώρα μπορούν να διορθώσουν το λάθος τους. Υπάρχουν πολλά νέα παιδιά των Καλυθιών που θα ήθελαν να τους παραχωρηθεί για γεωργική εκμετάλλευση με χαμηλό τίμημα ένα εκκλησιαστικό ακίνητο.
Ας βγάλουν άμεσα δημόσια ανακοίνωση ενημερώνοντας όλους τους πιστούς ποια ακίνητα έχουν παραχωρηθεί με ποιο τίμημα και σε ποιους και ποια παραμένουν ελεύθερα για γεωργική εκμετάλλευση.
Και κλείνω με ένα τελευταίο ερώτημα...
Στα χωράφια που παραχωρεί η εκκλησία, με βάση τη νομοθεσία, επιτρέπεται η περίφραξη και η κατασκευή "παραγκών"; Επιτρέπεται η κοπή και η καύση θάμνων που προστατεύονται από τη δασική νομοθεσία;
Τάσος Κώστας, υπεύθυνος του kalithies.blogspot.com
Υ.Γ. Ολα τα παραπάνω γράφτηκαν δημόσια γιατί οι εποχές είναι περίεργες και επικίνδυνες και ο μόνος τρόπος που έχει ένας δημοσιογράφος να προστατεύσει τον εαυτό του είναι η γραφή του.
Υ.Γ. Ολα τα παραπάνω γράφτηκαν δημόσια γιατί οι εποχές είναι περίεργες και επικίνδυνες και ο μόνος τρόπος που έχει ένας δημοσιογράφος να προστατεύσει τον εαυτό του είναι η γραφή του.
8 σχόλια:
kleftokotas. oriste ti kanei i krisi.toulaxiston na kanoun ayga na kaneis omelletes ta kalokairia. ok terma i plaka.etsi einai taso anthropous pou lypase erxete mera pou fovase.tipota den ginete me diafaneia . kala ksemperdemata
TO PROBLIMA ME TA XORAFIA EXOYN KATI XRONIA PIOS KAI GIA POSA XRONIA 8A TO EXEI KAI AN BRIS ENA NEO NA PAI NA KALIERGISI 8A EINE 8AFMA
πρεπει ολοι οι καλυθενοι επιτελους να ξεθηκωθουμε. ραντεβου σημερα στις 6 το απογευμα στην πλατεια του χωριου και μετα πορεια ολοι μαζι στην μητροπολιτικη οικια .
δεν μας λες και το ονομα αυτου που εχει τις κοτες
SIGA TOSA XRONIA POY EIMASTAN DEN MAS ENIAZE TIPOTA TORA KSIPNISAME GIA DES POSOI KALI8ENOI DEN PLIRONOYN NIKIA
Η εκκλησια ήταν σε αφορολόγητο καθεστώς από την τουρκοκρατία και πολλοί ιδιοκτήτες μη μπορώντας να πληρώσουν τ α. Χαρά ´τσια των Τούρκων δώρισαν ν τα κτήματα στην εκκλησία και συνέχιζαν να τα καλλιεργούν. Ετσι βρέθηκε με τετ,αυστια περιουσία.
Και τώρα η εκκλησία δε φορολογείται. Αυτά ακούνε οι ευρωπαίοι και τους ανεβαίνει η πίεση.
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΕΚΛΕΓΕΙ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΜΕ ΜΙΣΘΟ ΘΑ ΤΡΕΧΑΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Η εκκλησία δεν πληρώνει φόρους.
Η εκκλησία δεν πληρώνει τους παπάδες.
Η εκκλησία δεν πληρώνει τους επιτρόπους.
Η εκκλησία δεν πληρώνει την ΔΕΗ
.Η εκκλησία δεν πληρώνει τα χατάτσια.
Τίπληρώνει η εκκλησία;
Δημοσίευση σχολίου