Με επιστολή του στο verena.gr ο ενοικιαστής του επίμαχου εκκλησιαστικού ακινήτου στο οποίο έγινε κλοπή 100 κοτών γνωστοποιεί ότι επιθυμεί τη διακοπή της σύμβασης και την επιστροφή του στην εκκλησιαστική επιτροπή αφήνοντας πολλές αιχμές κατά του kalithies.blogspot.com.
Η επιστολή του έχει ως εξής:
Η επιστολή του έχει ως εξής:
"Με αφορμή τα κακόπιστα σχόλια που δημοσιεύονται σε ηλεκτρονική εφημερίδα που περιέχει ειδήσεις για την περιοχή Καλυθιών Ρόδου και αφορούν τον αγρό που νοίκιασα από την τοπική εκκλησία Καλυθιών, θέλω να κάνω το παρακάτω σχόλιο.Μέσα από μια καθ όλα νόμιμη και διάφανη διαδικασία νοίκιασα προ έτους 01/12/2011 από την τοπική εκκλησία έναν αγρό εμβαδού 4 στρεμμάτων περίπου, προκειμένου μέσα σε αυτόν να εκθρέψω λίγα πουλερικά για αυτοκατανάλωση, συμπληρώνοντας το εισόδημα που έχω από το επάγγελμα του κομμωτή, που ασκώ εδώ και δέκα χρόνια στη πόλη της Ρόδου. Όπως υποθέτω ότι προσπαθεί να κάνει σήμερα και ο κάθε ένας συμπολίτης μας που βιώνει όπως και εγώ, την οικονομική κρίση.Όμως με πολύ μεγάλη λύπη μου διαπίστωσα ότι η ενέργεια μου αυτή, έγινε αφορμή να εμπλακώ στις αντιθέσεις της τοπικής κοινωνίας των Καλυθιών, που από την μορφή που έλαβαν, διαπιστώνω πως πρέπει να είναι πολύ μεγάλες.
Σίγουρα δεν είμαι εγώ αυτός που έχει την υποχρέωση να απαντήσει γιατί ο αγρός αυτός, όπως και δεκάδες άλλοι στην ιδία περιοχή, παραμένουν χρόνια τώρα ακαλλιέργητοι. Ούτε και γιατί αν αληθεύουν οι ισχυρισμοί που δημοσιεύτηκαν, η τοπική κοινωνία των Καλυθιών δεν μπορεί να επιλύσει εκ των ενόντων ζητήματα αυτής της μορφής που την απασχολούν, αλλά περίμενε να δει ένα “ξένο” να πλησιάζει στα χωράφια των παππούδων τους, (όπως γράφουν στο blog) για να του κηρύξουν τον ιερό πόλεμο και να θυμηθούν πως τα ήθελαν να τα καλλιεργήσουν οι ίδιοι.
Φτάνοντας μάλιστα κάποιοι από αυτούς για να με “τιμωρήσουν” στο σημείο, να στραγγαλίσουν και αποκεφαλίσουν με ανεξήγητη βαρβαρότητα περισσότερα από εκατό κοτόπουλα που εκτρέφαμε εκεί! Αλήθεια σε τι τους έφταιξαν τα ζωντανά, και εκτόνωσαν πάνω τους τα βάρβαρα συναισθήματα τους;Ο Αλβανός “κομμωτής” όπως με πολύ δόση ρατσισμού με αποκαλέσατε, που ήρθε να “βεβηλώσει” την γη σας αγαπητοί φίλοι μου από το διαμέρισμα των Καλυθιών, είναι ένας Έλληνας υπήκοος που γεννήθηκε στον Αυλώνα, ΕΛΛΗΝΑΣ όπως και όλοι εσείς, που ζείτε σε αυτό το νησί. Μόνο που εν αντιθέσει με εσάς που είχατε την τύχη, οι διευθετήσεις του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου να αποδώσουν από πολύ νωρίς την ελευθερία σας και να αποτελέσετε τμήμα της Ελλάδας, εμείς οι Βορειοηπειρώτες, παραμείναμε ως Ελληνική μειονότητα σε ένα άλλο κράτος. Μάλιστα ο παππούς μου ήταν ορθόδοξος ιερέας σε ένα χωριό της βορείου ηπείρου, μακαριστός Νικόλαος, που με δίδαξε τι σημαίνει πραγματική αγάπη και σεβασμός στην ιδιαιτερότητα.
Σίγουρα δεν είμαι εγώ αυτός που έχει την υποχρέωση να απαντήσει γιατί ο αγρός αυτός, όπως και δεκάδες άλλοι στην ιδία περιοχή, παραμένουν χρόνια τώρα ακαλλιέργητοι. Ούτε και γιατί αν αληθεύουν οι ισχυρισμοί που δημοσιεύτηκαν, η τοπική κοινωνία των Καλυθιών δεν μπορεί να επιλύσει εκ των ενόντων ζητήματα αυτής της μορφής που την απασχολούν, αλλά περίμενε να δει ένα “ξένο” να πλησιάζει στα χωράφια των παππούδων τους, (όπως γράφουν στο blog) για να του κηρύξουν τον ιερό πόλεμο και να θυμηθούν πως τα ήθελαν να τα καλλιεργήσουν οι ίδιοι.
Φτάνοντας μάλιστα κάποιοι από αυτούς για να με “τιμωρήσουν” στο σημείο, να στραγγαλίσουν και αποκεφαλίσουν με ανεξήγητη βαρβαρότητα περισσότερα από εκατό κοτόπουλα που εκτρέφαμε εκεί! Αλήθεια σε τι τους έφταιξαν τα ζωντανά, και εκτόνωσαν πάνω τους τα βάρβαρα συναισθήματα τους;Ο Αλβανός “κομμωτής” όπως με πολύ δόση ρατσισμού με αποκαλέσατε, που ήρθε να “βεβηλώσει” την γη σας αγαπητοί φίλοι μου από το διαμέρισμα των Καλυθιών, είναι ένας Έλληνας υπήκοος που γεννήθηκε στον Αυλώνα, ΕΛΛΗΝΑΣ όπως και όλοι εσείς, που ζείτε σε αυτό το νησί. Μόνο που εν αντιθέσει με εσάς που είχατε την τύχη, οι διευθετήσεις του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου να αποδώσουν από πολύ νωρίς την ελευθερία σας και να αποτελέσετε τμήμα της Ελλάδας, εμείς οι Βορειοηπειρώτες, παραμείναμε ως Ελληνική μειονότητα σε ένα άλλο κράτος. Μάλιστα ο παππούς μου ήταν ορθόδοξος ιερέας σε ένα χωριό της βορείου ηπείρου, μακαριστός Νικόλαος, που με δίδαξε τι σημαίνει πραγματική αγάπη και σεβασμός στην ιδιαιτερότητα.
Παρά τις σημαντικές για το βαλάντιο μου δαπάνες που έχω κάνει για τον καθαρισμό και την περίφραξη του εν λόγω αγρού και τις μικροκατασκευές για την στέγαση των πουλερικών, δεν θέλω να προκαλέσω άλλο με την παρουσία μου το τμήμα της τοπικής κοινωνίας των Καλυθιών, που έχει ενοχληθεί από αυτή. Ας επιλύσουν μεταξύ τους με άλλο τρόπο τα ζητήματα που τους απασχολούν, και όχι χρησιμοποιώντας έμενα ως “σάκο του μποξ” στις αντιθέσεις τους.
Προς τούτο, επιστρέφω άμεσα τον αγρό στην εκκλησιαστική επιτροπή ζητώντας την άμεση διακοπή του μισθωτηρίου συμβολαίου που έχουμε υπογράψει και από τις 01/ ΔΕΚ. /2011 καταθέσει στη ΔΟΥ Ρόδου.
Νίκος Χουδράς"
Προς τούτο, επιστρέφω άμεσα τον αγρό στην εκκλησιαστική επιτροπή ζητώντας την άμεση διακοπή του μισθωτηρίου συμβολαίου που έχουμε υπογράψει και από τις 01/ ΔΕΚ. /2011 καταθέσει στη ΔΟΥ Ρόδου.
Νίκος Χουδράς"
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ BLOG: Η αρχική ανάρτηση του blog αφορούσε τις διαδικασίες αδιαφάνειας που ακολούθησε η εκκλησιαστική επιτροπή και τις πληροφορίες πως το συγκεκριμένο οικόπεδο παραχωρήθηκε μετά από οδηγία υψηλών προσώπων στην εκκλησιαστική ιεραρχία της Ρόδου. Μία διαδικασία παραχώρησης δημόσιας περιουσίας είναι νόμιμη και διαφανή όταν υπάρχουν δημόσιες ανακοινώσεις.
Από κει και πέρα δεν μπορεί ο ενοικιαστής να κατηγορεί μία ολόκληρη κοινωνία για ρατσισμό όταν στο χωριό μας εδώ και δεκαετίες ζουν και εργάζονται, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, πάρα πολλοί αλλοδαποί από την Αλβανία, τη Βουλγαρία, την Αφρική ενώ έχουν βρει σπίτια και ενοικιάζουν ακόμη και οικογένειες αθιγγάνων. Η κοινωνία μας είναι, με πράξεις, φιλόξενη και ανοικτή.
Ο ενοικιαστής σκεπτόμενος λάθος θεώρησε ότι κάποιος από τις Καλυθιές του έκλεψε τις κότες όταν στην συγκεκριμένη περιοχή εδώ και χρόνια Καλυθενοί συχνά πυκνά πέφτουν θύματα ζωοκλοπών.
Το σημείο της επιστολή τους που αναφέρει ότι μέλη της τοπικής κοινωνίας για να τον τιμωρήσουν του έκλεψαν και του έσφαξαν κότες είναι επιεικώς απαράδεκτο. Ολοι γνωρίζουμε ποιες ομάδες εδώ στη Ρόδο ειδικεύονται στις ζωοκλοπές.
Χωρίς να υπάρχουν στοιχεία κατέθεσε μήνυση εναντίον του διαχειριστή του blog ως δράστη της ζωοκλοπής με αποτέλεσμα η διαμάχη από θεσμική να γίνει προσωπική.
Σχετικά με το σχόλιο του ότι τα εκκλησιαστικά ακίνητα παραμένουν ακαλλιέργητα αυτό συμβαίνει γιατί εδώ και δεκαετίες η διαχείρισή τους γίνεται με αδιαφανείς διαδικασίες με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ενημέρωση των πολιτών για τη δυνατότητα αξιοποίησής τους.
Και προς ενημέρωσή του πριν 1,5 χρόνο και πάλι το blog είχε ασκήσει δημόσια κριτική στην εκκλησιαστική επιτροπή Καλυθιών όταν, χωρίς διαφανείς διαδικασίες, παραχώρησε προνομιακό ακίνητο σε γνωστό δικηγόρο της Ρόδου επειδή είχε φίλους και γνωστούς στους εκκλησιαστικούς κύκλους.
Το blog επιμένει ότι η παραχώρηση των εκκλησιαστικών ακινήτων θα πρέπει να γίνεται με ανοικτούς διαγωνισμούς και αφού έχει προηγηθεί επίσημη ανακοίνωση και όχι με απευθείας παραχωρήσεις μετά από αίτηση των ενδιαφερόμενων.
Ας αναζητήσει αλλού κακόπιστα σχόλια και ρατσιστικές διαθέσεις.
Και μία παρατήρηση... Αρχικά στην επιστολή αναφέρει ότι ήθελε να εκθρέψει λίγα πουλερικά για αυτοκατανάλωση ενώ στην συνέχεια προσθέτει ότι ήθελε να συμπληρώσει το εισόδημά του. Τα 190 πουλερικά, όπως αναφέρει στη μήνυσή που κατέθεσε, τα θεωρεί λίγα; 190 πουλερικά για αυτοκατανάλωση;
Και τέλος αλήθεια γιατί στη μηνυτήρια αναφορά υπογράφει με διαφορετικό όνομα σε σχέση με αυτό που υπογράφει τη δημόσια επιστολή;".
Από κει και πέρα δεν μπορεί ο ενοικιαστής να κατηγορεί μία ολόκληρη κοινωνία για ρατσισμό όταν στο χωριό μας εδώ και δεκαετίες ζουν και εργάζονται, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, πάρα πολλοί αλλοδαποί από την Αλβανία, τη Βουλγαρία, την Αφρική ενώ έχουν βρει σπίτια και ενοικιάζουν ακόμη και οικογένειες αθιγγάνων. Η κοινωνία μας είναι, με πράξεις, φιλόξενη και ανοικτή.
Ο ενοικιαστής σκεπτόμενος λάθος θεώρησε ότι κάποιος από τις Καλυθιές του έκλεψε τις κότες όταν στην συγκεκριμένη περιοχή εδώ και χρόνια Καλυθενοί συχνά πυκνά πέφτουν θύματα ζωοκλοπών.
Το σημείο της επιστολή τους που αναφέρει ότι μέλη της τοπικής κοινωνίας για να τον τιμωρήσουν του έκλεψαν και του έσφαξαν κότες είναι επιεικώς απαράδεκτο. Ολοι γνωρίζουμε ποιες ομάδες εδώ στη Ρόδο ειδικεύονται στις ζωοκλοπές.
Χωρίς να υπάρχουν στοιχεία κατέθεσε μήνυση εναντίον του διαχειριστή του blog ως δράστη της ζωοκλοπής με αποτέλεσμα η διαμάχη από θεσμική να γίνει προσωπική.
Σχετικά με το σχόλιο του ότι τα εκκλησιαστικά ακίνητα παραμένουν ακαλλιέργητα αυτό συμβαίνει γιατί εδώ και δεκαετίες η διαχείρισή τους γίνεται με αδιαφανείς διαδικασίες με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ενημέρωση των πολιτών για τη δυνατότητα αξιοποίησής τους.
Και προς ενημέρωσή του πριν 1,5 χρόνο και πάλι το blog είχε ασκήσει δημόσια κριτική στην εκκλησιαστική επιτροπή Καλυθιών όταν, χωρίς διαφανείς διαδικασίες, παραχώρησε προνομιακό ακίνητο σε γνωστό δικηγόρο της Ρόδου επειδή είχε φίλους και γνωστούς στους εκκλησιαστικούς κύκλους.
Το blog επιμένει ότι η παραχώρηση των εκκλησιαστικών ακινήτων θα πρέπει να γίνεται με ανοικτούς διαγωνισμούς και αφού έχει προηγηθεί επίσημη ανακοίνωση και όχι με απευθείας παραχωρήσεις μετά από αίτηση των ενδιαφερόμενων.
Ας αναζητήσει αλλού κακόπιστα σχόλια και ρατσιστικές διαθέσεις.
Και μία παρατήρηση... Αρχικά στην επιστολή αναφέρει ότι ήθελε να εκθρέψει λίγα πουλερικά για αυτοκατανάλωση ενώ στην συνέχεια προσθέτει ότι ήθελε να συμπληρώσει το εισόδημά του. Τα 190 πουλερικά, όπως αναφέρει στη μήνυσή που κατέθεσε, τα θεωρεί λίγα; 190 πουλερικά για αυτοκατανάλωση;
Και τέλος αλήθεια γιατί στη μηνυτήρια αναφορά υπογράφει με διαφορετικό όνομα σε σχέση με αυτό που υπογράφει τη δημόσια επιστολή;".
12 σχόλια:
Ο Γνωστος κομμωτης συνεχιζει και προκαλει. το προβλημα για μενα, και δεν συμφωνω εδω με τον τασο,δεν ειναι οτι αλοδαπος ηρθε να καλιεργησει ενα χωραφι διοτι πιστευω εαν ενας καλυθενος πραγματικα ηθελε να γινει αγροτης η εκλησια δεν θα ηταν αρνητικη στην παραχωρηση της γης. ο κομμωτης ομως για λογους αντεκδικησης πηγε και εκανε μυνηση στον τασο γιατι ταχα τον απειλησε οτι θα σκοτωσει τις κοτες. αλοιμονο εαν υπηρχε και η παραμικρη υποψια οτι ο τασος θα ηταν ικανος να κανει αυτη την ενεργεια.αυτη η ενεργεια του προδιδει και τον χαρακτηρα του και για αυτο και η εκλησιαστικη επιτροπη πρεπει να ειναι πιο προσεκτικη για τα ποια φρουτα !!! μας φερνει πανω στο κεφαλι μας.
Και εκτος αυτου και αυτοι που νοικιάζουν δωμάτια να προσέχουν τι φερνουν στην κεφαλι μας που είναι περισσότερη από ότι αυτος που ενοικίασε το χωραφι , ναι να γινοντε με ανακινοσις όταν είναι να παρι κάποιος ένα χωράφι , εχουμε τοσα προβλήματα στο τοπικο μας διμερισμα και ασχολουμαστε με βλακείες αλλα αν δεν ειχε προβλημα το χωριο και το φαληρακι δεν θα μας ένοιαζε τιποτα ,με το ότι δεν ενδιφερετε κανις να νοίκιασε χωραφι φαίνετε για τη αλλιώς θα τα ειχαν παρει όλα καληθενοι. ΚΩΣΤΑΣ Ε.
μήνυμα προς την εκκλησιαστικη επιτροπη
για μετρηστε τα χωραφια της εκκλησίας ποια ειναι και δειτε αν μερικά τους μετρα έχουν καταπατηθει απο ....
11:31 SOSTA ALLA DEN MILA KANENAS GIATH EINE APO TO XORIO AYTOI POY TA KATAPATOYN KAI LENE ELA MORE TIS EKKLISIAS EINE XESTIKAME,AYTO PREPI NA KANIS EREBNA TASO KIA NA DIS TI EIMASE
δεν θα μπορουσε ποτε ο τασος να κανει τετοιο πραμα τον ξερουμε οτι αγαπαει τον τοπο του.εδω πρεπει να παρει θεσι η εκλησιαστικη επιτροπη καλυθιων κ ο μητροπολιτης θελω να πιστευω πως η σιωπη κρυβει ενοχες κ παρανομιες κ ντεπομαι αλλα λυπαμαι για εσας τους καλυθενους ενας τασος σας ξυμνησε απο τα πονηρα παιχνιδια των μεγαλορασοφορων.
ΜΠΡΑΒΟ ΤΑΣΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΛΥΘΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΞΥΠΝΑΤΕ ΧΩΡΙΑΝΟΙ. ΝΙΚΟς ΕΛΕΥΘ?
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΩΤΗΣ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ?ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΝΩ
ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΑΛΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΛΛΟΙ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΟΥΝ ΠΙΑ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΑ ΝΟΙΚΙΑΣΟΥΜΕ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΡΙΣΗ . ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΙΝΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΥ ΔΩΜΑΤΙΑ ΣΕ ΑΣΚΕΤΟΥΣ
ντρεπομε εαν κανουν αυτεσ τισ παρανομιεσ οι μεγαλοι ρασοφοροι
Το ψαρι βρωμαει απ το κεφαλι.Αν θελετε να κανετε ερευνα για τα κακως κειμενα της περιοχης σε σχεση με τετοια θεματα,θα πρεπε να αρχισετε απ την εκκλησια αφου αυτη εχει την κατοχη των κτηματων και των ακινητων.Τα υπολοιπα ειναι απλα για καταναλωση.
ti simasia exi pou anikoun ta xorafia kai pios ta kaliergi i pos ta enikiasan , edw prokite gia enan anthropo Ellina pou zitise tin voithia tis eklisias kai tin elave , kai kala ekane i eklisia kai tou paraxorise to akinito , to adiko tha itan na min paraxorouse to akinito , i simperifora sas apenanti se enan simpoliti mas einai aparedekti, ti tha pi einai stis Kalithies?, i opou alou!! , kolate se mikropragmata, afto dixni oti iste atoma xoris ton paramikro sevasmo gia ton sinathropo sas , NTROPI sas stis diskoles meres pou zoume tha prepe na paramerisete ta grafiokratika kai na kitaksete na vrite tropo na perasoume tin krisi oso pio efkola ginete , idika oso afora ellines simpolites mas einai aparadekto na tous antimetopizoume san xenous asxeta apo pio komati tis ellinikis ghs einai . episis ti sas apasxoli to gegonos an kapios katapatise gh tis eklisias ? i gh afti dothike stin eklisia me enan skopo mia mera na gini ergalio voithias gia kapion alon simpoliti mas , i eklisia logika den exi na kerdisi tipota apo ta oikopeda peran apo isos melontika tin anegersi mias eklisias i monastiriou , diladi an i eklisia paraxorouse metavivaze ena komati ghs se mia ftoxi oikogenia na ktisi ena spiti tha sas xalouse diladi ? i ena komati gh gia na kaliergisi mia oikogenia gia na exi na fai kati kai na simplirosi ena isodima ? ola afta ta parapano tha itan praxis mia kalis ygeiis kinotitas as min ta steroume lipon apo ton kosmo, as kitaksoume to thema apo mia ali plevra pio anthropini .
kouragio taso vasta kaigwmazisou mono etsh tha valoumai taxi sto xwrgiomas kinigh sta lamogia kinhgi mono theloun
Δημοσίευση σχολίου