Αντιδράσεις προκαλεί η δημοσιοποίηση σχεδίου για μείωση των εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε δημοτικά σχολεία της περιοχής. Το σχέδιο προβλέπει για το 1ο δημοτικό σχολείο Καλυθιών τη μείωση των δασκάλων (χωρίς να υπολογίζονται διευθυντής, υποδιευθυντής και ειδικότητες) από 12 σε 9. Αυτό σημαίνει πρακτικά τρία λιγότερα τμήματα. Το 1ο δημοτικό σχολείο Καλυθιών λειτουργεί φέτος με 12 τμήματα, δύο ανά τάξη.
Να σημειωθεί ότι δεν προβλέπεται αλλαγή στο 2ο δημοτικό σχολείο Καλυθιών που παραμένει εξαθέσιο, δηλαδή ένα τμήμα ανά τάξη.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καλυθιών με πρόεδρο τον Θοδωρή Μάστορα εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση διαμαρτυρίας:
Να σημειωθεί ότι δεν προβλέπεται αλλαγή στο 2ο δημοτικό σχολείο Καλυθιών που παραμένει εξαθέσιο, δηλαδή ένα τμήμα ανά τάξη.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καλυθιών με πρόεδρο τον Θοδωρή Μάστορα εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση διαμαρτυρίας:
Τα Μνημόνια και η «οικονομική εξυγίανση»
ξαναβάζουν στο στόχαστρο την πολύπαθη Δημόσια Παιδεία, επαναφέροντας το θέμα των
συγχωνεύσεων. Με επείγουσα εγκύκλιο της
Διεύθυνσης Διοικητικών Υποθέσεων Π.Ε. & Δ.Ε. (44506/Δ4/2-4-2013) ζητείται
από τους Περιφερειακούς Διευθυντές, εντός 2 ημερών, να καταγραφούν οι οργανικές
θέσεις εκπαιδευτικών «ενόψει της έκδοσης απόφασης σχολικών μεταβολών», οι
οποίες είναι «δυσανάλογες με το μαθητικό δυναμικό»…
Από το συγκεκριμένο έγγραφο διαφαίνεται ότι ο
ιδανικός αριθμός μαθητών για κάθε τάξη είναι το 25 και γι’ αυτό η ύπαρξη ενός εξαθέσιου σχολείου απαιτεί
126 μαθητές, ενώ σχολεία με κάτω από 100 μαθητές μετατρέπονται
απευθείας σε τετραθέσια, ξυπνώντας μνήμες από τις αφηγήσεις της γιαγιάς
μας για το σχολείο της κατοχής και της μεταπολεμικής Ελλάδας!
Αδιαφορώντας λοιπόν για την ιδιαιτερότητα των
Δωδεκανήσων, τη νησιωτικότητα, και την
υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, μοιραία θα οδηγηθούμε στη δημιουργία
Δημοτικών σχολείων, όπου θα συμπτύσσονται τάξεις που θα βολεύουν αριθμητικά.
Εάν δηλαδή το σύνολο των μαθητών της τρίτης και της έκτης φτάνουν τους 25, αυτή
η ένωση θα αποτελεί και τη νέα τάξη! Σε επόμενη φάση, φυσικά, θα αυξηθεί και ο
αριθμός των μαθητών ανά τάξη
Επιπλέον τα μεγαλύτερα σχολεία θα πιεστούν
περισσότερο, δεδομένου ότι θα κληθούν να απορροφήσουν τους μαθητές των
μικρότερων σχολικών μονάδων, τα οποία μοιραία θα οδηγούνται σε κλείσιμο.
Αυτό θα δημιουργήσει σχολικές μονάδες με πολύ μεγάλο αριθμό μαθητών ανά τάξη,
στις οποίες η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης θα υποβαθμίζεται
Σύμφωνα με τα παραπάνω κριτήρια, το 1ο Δημοτικό
Σχολείο Καλυθιών, (όσο και άλλα σχολεία του νησιού) επιβαρύνει κατά τα λεγόμενα
δυσβάσταχτα τον κρατικό προϋπολογισμό και πρέπει να υποβαθμιστεί σε 9θέσιο!!
Αυτό σημαίνει ότι πάρα πολλές τάξεις θα λειτουργούν με 25 παιδιά ή και
περισσότερα υποβαθμίζοντας την ποιότητα εκπαίδευσης των παιδιών μας.
Είναι επίσης προφανές ότι η συσσώρευση τόσο πολλών
μαθητών σε μια τάξη, δημιουργεί σοβαρά προβλήματα που σχετίζονται με την
ασφάλεια των παιδιών (περίπτωση σεισμού κλπ)
Σημειώνουμε ότι η διαδικασία που ακολουθείται
γίνεται κατά παράβαση της διαδικασίας συγχωνεύσεων, η οποία ορίζεται από τους
νόμους 1566/85, 1966/91 και 3966/11. Με βάσει αυτούς απαιτείται:
·
Πρόταση του
ΠΥΣΠΕ (δε ζητήθηκε στα Δωδεκάνησα!)
·
Εισήγηση της
Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (δε ζητήθηκε)
·
Απόφαση του
Δημοτικού Συμβουλίου (δε ζητήθηκε)
Η όλη διαδικασία κουρελιάζει τη νομιμότητα και
κλονίζει την εμπιστοσύνη την πολιτών απέναντι στους θεσμούς.
Καλούμε τα μέλη μας, τα μέλη όλων των συλλόγων
Γονέων & Κηδεμόνων, την εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και συνολικά όλο τον
κόσμο να αντισταθεί και να εμποδίσει μια τέτοια προοπτική. Η αδράνεια, ο φόβος
και το μούδιασμα που νιώθουμε απέναντι σε όλη αυτήν την επίθεση που δεχόμαστε
τελευταία να σταματήσει τώρα. Τώρα που απειλείται ακόμα και το ελάχιστο που υποχρεούμαστε να
παρέχουμε στα παιδιά μας ως κοινωνία , η Δημόσια δωρεάν
παιδεία.
Ο σύλλογος μας θα συντονιστεί με τους υπόλοιπους
συλλόγους γονέων του νησιού μας για να αποτρέψει μαζί τους οποιαδήποτε απόπειρα
για υποβάθμιση-συγχώνευση σχολείου επιχειρηθεί στην περιοχή μας. Καλούμε τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης
και τον Διευθυντή Εκπαίδευσης να μη διανοηθούν να υλοποιήσουν ούτε ένα από τα
εφιαλτικά για τους μαθητές μας σενάρια του Υπουργείου. Η διαδικασία που
ακολουθείται είναι παράνομη και το γνωρίζουν! Δε θα επιτρέψουμε σε καμιά
περίπτωση το σχολείο μας να υποβαθμιστεί!
Καλούμε το Δήμο Ρόδου να συγκαλέσει άμεσα συνεδρίαση
Δημοτικού Συμβουλίου με αποκλειστικό θέμα αυτό και να ληφθούν αποφάσεις ενάντια
σε αυτά τα σχέδια! Ο δήμος έχει ευθύνη να υπερασπιστεί τη λειτουργία των σχολείων.
Καλούμε στις αρχές της επόμενης βδομάδας τους
άλλους συλλόγους γονέων της Ρόδου σε συντονισμό για να μελετήσουμε κοινούς
τρόπους αντίδρασης
15 σχόλια:
ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ..ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 15-18 ΠΑΙΔΙΑ..9ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΧΘΕΣΙΝΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ)..ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ-ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ-ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΠΟ 08-14.ΟΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ..ΕΞΩ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ..ΕΞΩ ΑΠΟ ΜΙΣΟ ΜΗΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑ..ΑΣ ΠΙΕΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΛΙΓΟ ΟΠΩΣ ΟΛΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ..Α ΞΕΧΑΣΑ..ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ...ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΟΡΤΗ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΧΑΜΕΝΗ..ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟΚΡΙΕΣ..ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΛΠ..ΑΛΗΘΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ??ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΑ ΝΑΤΑ ΠΕΙ???
Το συγκεκριμένο θέμα αφορά άμεσα όλη την κοινωνία του χωριού μας. Σήμερα βρίσκονται αυτά τα παιδιά στο 1ο Δημοτικό σχολείο αλλά στο μέλλον θα περάσουν και τα δικά μας και όλων. Είναι αδιανόητο στη σημερινή εποχή, το έτος 2013, να γίνεται μια τέτοια κίνηση που υποβαθμίζει την ποιότητα εκπαίδευσης των παιδιών. Η κοινωνία εξελίσσεται και τα πάντα την ακολουθούν. Αυτό που προσδοκούν να κάνουν στο 1ο Δημοτικό σχολείο είναι μια οπισθοδρόμιση ενώ την ίδια στιγμή ο εκπαιδευτικός στόχος είναι η μείωση των μαθητών ανά τμήμα και όχι η αύξηση. Μόνο έτσι θα επιτευχθεί η σωστή διδασκαλία και όχι σ'ένα τμήμα με περισσότερα από είκοσι πέντε παιδιά. Τόσα παιδιά διαφορετικά μεταξύ τους που, ο απαιτούμενος χρόνος αφιέρωσης του εκπαιδευτικού στο καθένα ξεχωριστά θα πολλαπλασιάζεται. Αφορά τα παιδιά μας που είναι το μέλλον αυτού του τόπου. Του τόπου που χρειάζεται νέους με όραμα, με βλέψεις για μια θέση στα ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, που όμως, αν τους στερήσουμε την ποιότητα της βασικής εκπαίδευσης, θα τους κρατήσουμε μακριά από ένα λαμπρό μέλλον που μπορεί να προσφέρει η σωστή και άρτια εκπαίδευση. Πρέπει όλοι λοιπόν να αντισταθούμε και για το λόγο αυτό ο Πολιτιστικός και Περιβαλλοντικός σύλλογος Καλυθιών Ο ΦΑΡΟΣ τάσσεται ανοιχτά δίπλα σ'αυτόν το δύσκολο αγώνα του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού σχολείου Καλυθιών.
Με εκτίμηση,
το Δ.Σ. του Πολιτιστικού και Περιβαλλοντικού συλλόγου Καλυθιών "Ο ΦΑΡΟΣ"
εγω θα συμφωνησω απολυτα με τον ανωνημο ,ο δε φαρος,μαλλον ειναι εκτος τοπου και χρονου και εχω την εντυπωση οτι τα χειρωτερα δεν τα εχουμε δει.
ΦΑΡΕ εφοσον αυτουν που ψηφησαμε ,τα φαγαν,τωρα ,πρεπει να πληρωσουμε ολοι και δυστιχος και τα παιδια μας.
Esi kirie xenohoipalile pou grafis gia tous ehpedeytikous anarotieme en ehis pedia kai posa ?giati ean ehis den nomizo oti ehis tin dinami na mathis gramata sto pedisou ara i ehpedeytiki pos thes na mathoyn se 25 -30 pedia na grafoun na diavazou na mathoun gnosis ara to ergotous ine megalo kai tous axizi na tous eyharistoume makari na mporousan na kanoun kiala pragmata me allo ehpedeytiko prosopiko sta pediamas opos drastiriotites palia kanane kai raptiki magiriki aggioplastiki k.l kai ohi na dioxoun toys daskalous pou ine to melon ton gnoseon gia ena kalitero ayrio ton pediomas .As enothoume oloi i gonis me to silogo kai tos ehpedeytikous kai na tous stirixoume TORA giati ayrio tha ine arga...
Καταρχήν καλό θα ήταν να γράφει ο καθένας το όνομα του για να ξέρουμε και με ποιον μιλάμε και ποιος σχολιάζει. Κρυπτομενος πίσω από την ανωνυμία του ο καθένας μπορεί να γράφει ότι του κατέβει. Είναι λυπηρό να υπάρχει κάποιος όπως ο πρώτος σχολιαστής που αμφιβάλλω αν είναι γονιός. Γιατί αν ήταν θα σκεφτόταν το παιδί του και θα ήθελε να κάνει μάθημα σε ανθρώπινες συνθήκες. Αυτο σημαίνει λίγα παιδιά στην τάξη για να μπορεί ο δάσκαλος να ασχοληθεί με το παιδί του περισσότερο. Αντι για αυτό επικροτεί την κυβερνητική απόφαση που θα στοιβάξει 25 και πλέον παιδιά στην τάξη. Αρα μάλλον δεν έχει παιδιά είτε δεν τον νοιάζουν καθόλου οι συνθήκες στις οποίες γίνεται το μάθημα. Ο συγκεκριμένος σχολιαστής που επιτίθεται σε άλλους εργαζόμενους όταν θα έρθει και η σειρά του να δεχτεί μεγαλύτερη επίθεση τότε τι θα λέει; Να ψοφησει η κατσίκα του γείτονα επειδή αυτός υφίσταται μειώσεις, απολύσεις κλπ;; Πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι ο μόνος που χαίρεται από τον κοινωνικό κανιβαλισμό είναι η κυβέρνηση. Αρα οποιος μπαίνει στη λογική αυτη στην ουσία εξυπηρετεί την κυβέρνηση και την πολιτική της.
Ολοι οι γονείς πρέπει να συνταχθούν με τον αγώνα μας να μην υποβαθμιστεί το σχολείο! Συγχαρητηρια στο Φάρο για την απόφαση του όπως και στο σύλλογο γονέων του σχολείου!
Ολοι την Τρίτη στις 13.00 στη διαμαρτυρία στην Διευθυνση Πρωτοβάθμιας (Ζέφυρος)
Γιώργος Τζωρτζακάκης
Δάσκαλος στο 1ο ΔΣ Καλυθιών
δασκαλε,οσα γραφεις και εσυ και ο φαρος ειναι σωστα,αλλα το ξαναλεω ειστε εκτος τοπου και χρονου,ζουμε εναν οικονομικο πολεμο,και στην κατοχη,τα παιδια την πληρωναν μεναν αγραμματα,τωρα το προβλημα για να καταλαβω ποιο ειναι/?οι ωρες; που θα δουλεψεις παραπανω?η αν μαθουν τα παιδια/?
ΞΑΦΝΙΚΑ ΓΙΝΗΚΑΜΕ ΟΛΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΑΦΟΥ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΑΣ..ΟΣΟΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΔΑΣΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ 10-15 ΜΑΘΗΤΕΣ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ...ΤΙΣ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΑΣ..ΤΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ??ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ??ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ ΟΣΟ ΕΣΕΙΣ???ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΙΑ ΣΑΣ..ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΜΕΤΡΑΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1.000.000 ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ 4 ΜΗΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ..Η ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ??
ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ -ΠΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ- ΣΕ ΜΕΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ??ΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ??
Οποιος θέλει διάλογο να φροντίσει να γράψει το ονοματάκι του για να ξέρουμε και με ποιον μιλάμε και να μας πει αν είναι γονιός στο δημοτικό ή όχι. Συζητηση με ανωνυμους δε μπορεί να γίνει. Θα μπορούσα και εγω να μπω ανωνυμα και να γράψω δέκα διαφορετικά σχόλια και να υποδύομαι διαφορετικό άτομο κάθε φορά ενώ είμαι ένας. Ο καθένας πρέπει να έχει το θάρρος της γνώμης του και επώνυμα
Γιώργος Τζωρτζακάκης
δασκαλε,εγω λεγομε, Γ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,ΕΙΜΑΙ ο τριτος ανωνιμος στην σειρα,τι θα παθω τωρα που ειπα το ονομα μου? εγω οσες ωρες δουλευεις την εβδομαδα της δουλευω σε μιαμιση μερα,να λες ευχαριστω που εχεις δουλεια .ΚΑΝΕΤΑΙ τοσο καλη δουλεια που η παραπαιδια οργιαζει.φραγκο δεν δεινεται για την γνωση των παιδιων ,την παρτη σασ κοιτατε .giorgos
Μήπως ΚΥΡΙΟΙ δεν έχετε καταλάβει τι αφορά το κείμενο που δημοσιεύτηκε?
Το σχολειο του χωριου μας ΘΑ ΓΙΝΕΙ 9ΘΕΣΙΟ απο 12ΘΕΣΙΟ.Εμενα σαν γονιος αυτην τη στιγμη ΑΥΤΟ με αφορα.Ας αφησουμε λοιπον ολα τα αλλα και να μην μεταφερουμε την κουβεντα αλλου.Μπορει να εχετε δικιο μπορει και αδικο ,ελευθερια αποψεων εχουμε.Το σεβομαστε. Τικανουμε ομωσ γι αυτο το θεμα που αφορα τα παιδια μασ? Εκει απαντηστε μου. ΕΓΩ ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ και ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ. Θελω ποιοτητα στην παιδεια μας οχι για παραδειγμα να συγχωνευοντε ταξεισ γιατι δεν δικαιουτε το σχολειο μασ αλλο δασκαλο ουτε τα παιδια να στοιβαζοντε μεσα στην ταξη απλα για να πουμε οτι πανε σχολειο. Ας αντιδρασουμε ολοι μαζι γονεισ ,δασκαλοι και συλλογος σε αυτο που θελουν να πετυχουν. Να μεινουν τα παιδια μασ ΑΜΟΡΦΩΤΑ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
κ. Παπανδρέου από το σχόλιο σας σχετικά με τη δουλειά που κάνετε συμπεραίνω ότι έχετε μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σας! Θεωρείτε ότι η δουλεια σας είναι πιο σημαντική από άλλες, όπως του δασκάλου. Δε μας λέτε μόνο τι δουλειά κάνετε και πως γίνεται σε 1,5 μέρα (36 ώρες) να δουλεύετε 30 ώρες; Είναι απορίας άξιον πότε κοιμάστε και πότε προλαβαίνετε και γράφετε και σχόλια ενάντια σε άλλους εργαζόμενους στα Blog!
Επίσης δε μας είπατε αν είστε γονιός. Αμφιβάλλω πλέον από όσα λέτε, αν είστε. Σίγουρα δεν αντιλαμβάνεστε τις δυσκολίες του να μορφώσεις 20 παιδιά μαζί στην ίδια τάξη.
Επίσης θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι δε χρωστώ χάρη σε κανενα που εργάζομαι. Δε με διόρισε κανείς κάνοντας μου χάρη ούτε πήρα τη θέση κάποιου άλλου με μέσο. Αυτα μας τα λέει και η κυβέρνηση, προκειμένου να μην αντιστεκόμαστε στη βίαιη φτωχοποίηση μας και στη χειροτέρευση των όρων δουλειάς μας. Δε θα σας κάνουμε το χατίρι ούτε σε εσάς ούτε στην κυβέρνηση να σταματήσουμε να διεκδικούμε καλύτερες συνθήκες για μας και τους μαθητές μας.
Τέλος θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι αποτελείτε θλιβερη μειοψηφία. Πέρα από το σύλλογο γονέων του σχολείου μας και το Φάρο, που τους ευχαριστούμε για τη στήριξη, γύρω στους δεκα συλλογους γονέων στην περιοχή μας έχουν πάρει ήδη αποφάσες στήριξης του αγώνα που κάνουμε. Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Ρόδου έβγαλε ομόφωνο ψήφιστα στήριξης μας. Στη Σύμη ο δήμαρχος με γονείς έκλεισε τα 2 σχολεία του νησιού για μια μέρα προειδοποιητικά προκειμένου να μην υποβαθμιστούν. Επίσης στη σημερινή κινητοποίηση ήταν και αρκετοί γονείς μαζί μας. Κανείς από αυτούς δεν εξέφρασε τις απόψεις που έχετε εσείς.
Οι περισσότεροι πια έχουν καταλάβει ότι η λογική του κοινωνικού κανιβαλισμού (άνεργοι εναντίον εργαζόμενων, εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα εναντίον αυτών στο δημόσιο κλπ) εξυπηρετεί την κυβέρνηση και σίγουρα κανένα από τους εργαζόμενους ή ανέργους γιατί δε βελτιώνει τη θέση κανενός από εμάς.
Κανείς άνεργος δε θα βρει δουλειά αν επιτεθεί σε εργαζομενους ούτε κανείς ιδιωτικός υπαλληλος θα δει βελτίωση της θέσης του αν οι εργαζόμενοι στο δημόσιο απολυθούν ή μειωθεί ο μισθός τους κλπ
Γιώργος Τζωρτζακάκης
ENΩ ΕΙΣΤΕ ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ κ.ΤΖΩΡΖΤΑΚΗ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ: ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ( 08.00-13.45 ) ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ,..ΑΝ ΚΑΘΕΣΤΕ 4 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ..ΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΡΓΙΑ ΧΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ..ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΗΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ( ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ)..ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΓΟΝΙΟΣ..ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ..ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΣΗΚΩΜΟ..ΚΑΙ ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 1 ΠΡΟΣ 15 ΜΑΘΗΤΕΣ??ΟΣΟ ΓΙα το δημο ροδου που επικαλειστε..ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ..ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ..ΣΑΝ ΛΑΙΚΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ??ΜΗΠΩΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΣΑΣ..Η ΑΥΤΟΙ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ..ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΡΩΤΗΣΗ: ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟΣΟ ΕΕΛΑΧΙΣΤΑ ΟΣΟ ΕΣΕΙΣ>>Α ΞΕΧΑΣΑ..ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΔΕΙΑ ΜΕ ΑΜΟΙΒΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ..ΕΝΩ ΑΠΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ...ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ??ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ...
Ειναι πολύ λυπηρό που σε ένα προβλημα που αφορά όλους μας, εσείς κοιτάτε την τσέπη του άλλου. Και αλήθεια γιατί τα βάζετε με τους εκπαιδευτικούς και τους δημόσιους υπαλλήλους και δεν σπαταλάτε όλη σας την ενέργεια και τον εκνευρισμό στην πραγματική ΑΙΤΙΑ όλων των προβλημάτων; Νομίζω όλοι υποφέρουμε απο την οικονομική κρίση, άλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο. Όταν οι γιατροί παλεύουν για ένα καλύτερο αύριο αλλά και νοσοκομείο τα βάζετε μαζί τους γιατί έχουν υψηλό εισόδημα..όταν παλεύουν οι ταξιτζήδες τα βάζετε με τους "ταρίφες" κτλ...κτλ..αλήθεια με τους καλούς μας πολιτικούς ποιος τα βάζει; Αυτοί κι αν έχουν γερό εισόδημα και δουλειά-τεμπελιά αλλά εκεί κάνουμε μοκο...Αν υποστηρίζαμε αλήθεια ο καθένας μας τον κλάδο του άλλου ακόμη κι αν δεν έχει άμεση επίδραση με μας, τότε σιγά σιγά η νίκη θα ήταν ολική...μονο όταν το πρόβλημα χτυπήσει την πόρτα μας συγκινουμαστε...μόλις το παιδί μας βρεθεί σε τάξη με 30 παιδιά και βλέπεις έναν δάσκαλο να παλεύει να τα βοηθήσει να μορφωθούν τότε το πρόβλημα θα γίνει και δικό μας και θα φωνάζουμε για βοήθεια..αλλιώς " στην πυρά οι δάσκαλοι οι αργόσχολοι!!!!!!" Που αλίμονο αν είναι αργόσχολοι..Μόνο αν έχουμε στην οικογένεια καμιά ανηψούλα, κόρη κτλ που να είναι εκπαιδευτικός θα την υποστηρίξουμε.
Κρίμα..κρίμα που δεν βγαίνουμε να μουτζώσουμε όλους αυτούς που υπακουνε στην ΤΡΟΙΚΑ και τα βάζουμε με τους εκπαιδευτικούς. Κρίμα που κάποιοι χαίρουν πληθώρα προνομίων κλέβοντας τη χώρα μας κι εμείς αλληλοφαγωνομαστε για 100-200 ευρώ παραπάνω.. δηλαδή ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΑΡΑΓΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝ ΚΟΒΑΝΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ; ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝΕ ΤΙΣ ΑΡΓΙΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ; ΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΤΑΝ ΠΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ Η ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ; ο εκπαιδευτικος ειναι το πρόβλημα; ή αυτοί που μας έχουν όλους στο χέρι; κι αν χάσει ένας κλάδος τα δικαιώματά του ειναι θέμα χρόνου πότε θα χάσουν κ οι υπολοιποι τα δικά τους...και πρέπει να τα διεκδικήσουμε όλοι. Δασκαλοι, ξενοδοχουπάλληλοι, γιατροί, καθαρίστριες και καθαριστές κτλ κτλ κτλ.. άνθρωποι που όλοι δουλευουμε τα "φαγωμένα τους" και χάνουμε πολύτιμο χρόνο μακριά απο τα παιδιά μας...για να ζουνε αυτοι παραδεισένια!!κι εμείς;; εμείς να τρωγόμαστε μεταξύ μας "πόσα παιρνείς και μιλάς ρε;;;;"
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΝΟΜΙΑ..ΑΠΛΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΘΑ ΤΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ..ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΧΑΣΕΙ..ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ...ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΕ ΣΑΝ ΠΡΟΝΟΜΙΑ...ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΠΑΤΗΜΕΝΑ ΣΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΜΕΝΑ...ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΩΡΑ;; ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝΤΑΙ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ; Μαλλον όχι..ποτέ δεν είναι αργά να αντιστεκόμαστε όλοι για να έχουμε την πιθανότητα να βγούμε όλοι κερδισμένοι.Αν θέλετε να ισχύσουν αυτά τα μέτρα είστε συνενοχοι..αν είστε μας μαζι μας...τότε τίποτε δεν πάει χαμένο.
Δημοσίευση σχολίου