16 Μαΐ 2014

"ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ"


Αγαπητοί μου συγχωριανοί
Είμαι ο Γεώργιος Καβουσανάκης του Σπύρου αποφάσισα να κατέβω και εγώ στην πολιτική μάχη της τοπικής αυτοδιοίκησης την οποία υπηρέτησα από τη θέση του δημοτικού υπαλλήλου για 22 χρόνια.
Προσλήφθηκα το 1991 στην τότε κοινότητα Καλυθιών ως γενικός επιστάτης όπου και παρέμεινα εκεί μέχρι την αλλαγή σε Καποδιστριακό Δήμο ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ.
Η αλλαγή αυτή με μετάταξε σε επόπτη καθαριότητας όλου του δήμου όπου και παρέμεινα έως το τέλος του 2012 που υπέβαλα την παραίτηση μου λόγω συνταξιοδότησης.
Επειδή αγαπώ τον τόπο μου και πιστεύω ότι μπορώ λόγο της εμπειρίας μου να προσφέρω ακόμα πολλά από άλλη ιδιότητα ζητώ την στήριξη σας ψηφίζοντας με στην Δημοτική Κοινότητα Καλυθιών με τον συνδυασμό
Ροδιακή Δημιουργία (ΡΟΔΗ) με υποψήφιο δήμαρχο τον ΧΑΤΖΗ  ΧΑΤΖΗΕΥΘΙΜΙΟΥ.
Σας ευχαριστώ πολύ

Γιώργος Καβουσανάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΟΡΦΙΑ

Με αφορμή την ανάληψη, από τον Στέφανο Κορφιά, της Διεύθυνσης της Α' Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός και της εξέ...