Ο… εφιάλτης της έναρξης εργασιών για την τοποθέτηση, στο κεντρικό τμήμα Φαληρακίου, των αγωγών που θα μεταφέρουν το νερό από το Φράγμα Γαδουρά πλησιάζει. Την στιγμή μάλιστα που ο δρόμος από τις Καλυθιές μέχρι τα Κοσκινού παραμένει «εγκλωβισμένος».
Σύμφωνα με την ενημέρωση που έκανε στο δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος Καλλιθέας κ. Ιατρίδης η αρμόδια διεύθυνση του ΥΠΕΧΩΔΕ Δ16 ενημέρωσε ότι πρέπει άμεσα να ξεκινήσουν οι εργασίες στην ευθεία από την είσοδο Καλυθιών (μάντρα Κυριαζή) μέχρι την στροφή για Λαδικό.
Οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν δέκα μήνες κάτι που σημαίνει ότι ακόμη και αν ξεκινήσουν τον προσεχή Οκτώβριο τότε το πρόβλημα θα μεταφερθεί στην επόμενη τουριστική σεζόν. «Στο ΥΠΕΧΩΔΕ είναι ανένδοτοι και δεν τους νοιάζει ότι ξεκινάει η τουριστική περίοδος», είπε στην συνεδρίαση ο κ. Ιατρίδης.
Ο αγωγός θα περάσει, οριστικά, στην κατεύθυνση του δρόμου προς Λίνδο (στην αριστερή λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας δίπλα στην νησίδα), συνεχίζοντας την πορεία από Τσαϊρι. Αυτό σημαίνει ότι για πολλούς μήνες ο κεντρικός δρόμος προς Λίνδο θα κλείσει και η κυκλοφορία θα γίνεται από την κατεύθυνση προς Ρόδο με διαχωριστικά στη μέση.
Το ΥΠΕΧΩΔΕ απέρριψε την πρόταση για να αλλάξει η πορεία του αγωγού και έτσι θα εφαρμοστεί ο αρχικός σχεδιασμός που προβλέπει σκάψιμο της Εθνικής Οδού σε όλο το μήκος της.
Να σημειωθεί ότι αντλιοστάσιο βαρύτητας και δεξαμενή αποθήκευσης νερού θα κατασκευαστούν στο ύψωμα δεξιά της στροφής για Λαδικό, κοντά στο συγκρότημα ενοικιαζόμενων δωματίων ΠΑΝΟΡΑΜΑ.
Ο δήμαρχος Καλλιθέας παρουσίασε στο δημοτικό συμβούλιο πρόταση εταιρείας που προβλέπει την τοποθέτηση των αγωγών με τη μέθοδο των μικροσηρράγγων (microtunelling) που είναι ουσιαστικά κάτι σαν μικρός μετροπόντικας. Η πρόταση αυτή θα προωθηθεί από το δήμο Καλλιθέας προς το ΥΠΕΧΩΔΕ αλλά είναι άγνωστο αν θα γίνει αποδεκτή αφού το κόστος υλοποίησης θα αυξήσει τον προβλεπόμενο προϋπολογισμό.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΕΘΟΔΟΥ MICRO TUNNELING
Η μέθοδος μικροσηράγγων χρησιμοποιείται για την υπόγεια διέλευση σωληνογραμμών (δικτύων) διαφόρων διαμέτρων και τύπων κάτω από οδούς, κάτω από σιδηροδρομικές γραμμές, κάτω από κτίρια, κάτω από ποτάμια, χείμαρρους, λίμνες κτλ σε αστικές περιοχές και εν γένει σε περιοχές όπου η εκσκαφή ανοικτών ορυγμάτων δεν είναι εφικτή ή δημιουργεί σοβαρά προβλήματα.
Η μέθοδος αυτή αποτελείται από τα παρακάτω κατά σειρά στάδια:
1. Επιλέγεται ένας ακάλυπτος χώρος (κοινόχρηστος ή ιδιωτικός) συνολικής επιφάνειας 200 τετραγωνικών περίπου. Περιφράσσεται με πανέλα ύψους 2,5 μέτρων και φυλάσσεται ώστε να μην είναι προσβάσιμος από τους περαστικούς, αλλά και να περιορίζει στο ελάχιστο την όχληση κατά τη διάρκεια των εργασιών.
2. Μέσα στον περιφραγμένο χώρο γίνεται ένα σκάμμα επιφάνειας 60 τετραγωνικών περίπου στο βάθος που προβλέπεται η διέλευση του αγωγού 4 μέτρα, 5 μέτρα ή και περισσότερο.
3. Αντιστηρίζονται τα τοιχώματα του σκάμματος και στην συνέχεια εγκαθίσταται το μηχάνημα διάτρησης της μικροσήραγγας που στην περίπτωση του Φαληρακίου θα έχει διάμετρο 1,5 μέτρο περίπου. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ιδιότυπο γεωτρύπανο μεγάλης κεφαλής με το οποίο γίνεται η διάτρηση-διάνοιξη της οριζόντιας οπής (μικροσήραγγας) σε μήκος 200 μέτρων ή και μεγαλύτερο).
4. Ταυτόχρονα με την προχώρηση της μεγάλης αυτής γεώτρησης ή της μικρής σήραγγας τοποθετούνται σωλήνες επένδυσης του ανοιγόμενου τμήματος ώστε να εξασφαλίζεται η ευστάθεια των τοιχωμάτων της.
5. Μετά την ολοκλήρωση της διάνοιξης στο πρώτο τμήμα ο εξοπλισμός μεταφέρεται στο δεύτερο σκάμμα, όμοιο με το πρώτο και συνεχίζει από τη νέα του θέση τη διάνοιξη της μικρής σήραγγας.
6. Στο πρώτο φρεάτιο κατεβάζουμε έναν-έναν τους χαλυβδοσωλήνες του υδραγωγείου διαμέτρου 1.15 μέτρα τους οποίους αφού τους συγκολλήσουμε τους προωθούμε μέσα στην υπενδεδυμένη οπή μέχρι τη θέση του δεύτερου φρεατίου.
7. Στην συνέχεια ταπώνουμε τα άκρα του τμήματος και εισπιέζουμε τσιμεντένεμα ώστε να γεμίσει το κενό μεταξύ της σωληνογραμμής του υδραγωγείου και του τσιμεντοσωλήνα της επένδυσης της μικροσήραγγας.
8. Καθαρίζεται το φρεάτιο και επιχώνεται με ελεγχόμενη συμπύκνωση και αποκατάσταση της τελικής επιφάνειας στην αρχική της μορφή για να αποδοθεί όπως ήταν.
* Σύμφωνα με την ενημέρωση των εργολάβων μέχρι το τέλος Μαρτίου θα ασφαλτοστρωθεί η ευθεία από την είσοδο των Καλυθιών μέχρι το Τσαϊρι και η Εθνική Οδός θα αποδοθεί και πάλι στην κυκλοφορία με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΟΡΦΙΑ
Με αφορμή την ανάληψη, από τον Στέφανο Κορφιά, της Διεύθυνσης της Α' Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός και της εξέ...
-
Με την κοπή βασιλόπιτας και ομιλίες ξεκίνησε στο κτίριο της Δημοτικής Κοινότητας Καλυθιών η νέα πενταετία διοίκησης στην Τοπική Αυτοδιοίκηση...
-
Μετά την κατάθεση των υποψηφιοτήτων ξεκίνησε η μάχη για την εκλογή Δημάρχου Ρόδου με τις πρώτες εκλογές να είναι στις 8 Οκτωβρίου ενώ αν ο π...
-
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της τουριστικής περιόδου, την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου, το νέο τοπικό συμβούλιο οφείλει να καλέσει σε ανοικτή...
2 σχόλια:
ΜΕ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΕΦΤΕΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΛΗΡΑΚΙ.
γιατί ταφόπλακα;
δε πρέπει να γίνει αυτό;
τουλάχιστον τώρα είναι η ευκαιρία ότι αγωγό είναι να βάλουν (ρεύμα, ίντερνετ, οτιδήποτε) να το κάνουν τώρα και να μην ανοίγουν κάθε λίγο και λιγάκι!
Καλή επιτυχεία στο έργο και υπομονή στους μόνιμους κατοίκους εκεί..
Δημοσίευση σχολίου