3 Ιαν 2012

"Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΙΖΕΙ ΟΜΟΡΦΗ ΜΠΑΛΛΑ"


Την καρδιά του άνοιξε στον Σταύρο Σταυριά και στην ιστοσελίδα xxsports.gr, ο τερματοφύλακας του Απόλλων Καλυθιών, Δημήτρης Καραγιάννης.Διαβάστε τι είπε ο 25χρονος πορτιέρο για την τωρινή του ομάδα, για την δουλειά που γίνεται σε αυτήν αλλά και για την καλύτερη απέκρουση που έκανε ποτέ. Δείτε επίσης ποιός ποδοσφαιριστής αποτελεί το «είδωλο» του.
Καλησπέρα Δημήτρη! Πως βλέπεις φέτος τον Απόλλωνα Καλυθιών;
Καλησπέρα Σταύρο! Φέτος βλέπω τον Απόλλωνα καλύτερο από κάθε άλλη χρονιά.Παίζουμε πολύ όμορφη μπάλα και με λίγη τύχη παραπάνω πιστεύω πως θα είχαμε περισσότερους βαθμούς.
Έχεις αγωνιστεί σε αρκετές ομάδες. Διαθέτει το «κάτι παραπάνω» αυτή η ομάδα για να πετύχει;
Από την μεριά μου πιστεύω ότι έχουμε φτιάξει μια δυνατή ομάδα με έμπειρους παίκτες και πλούσιο ταλέντο, που έχει ως αποτέλεσμα να αποκτήσει το «κάτι παραπάνω».
Η πρώτη καλύτερη άμυνα στο πρωτάθλημα είναι επίτευγμα, σε μεγάλο βαθμό, αμυντικών και τερματοφύλακα. Συμφωνείς;
Κάποιος προπονητής είχε πει πως η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση! Οπότε όλη η ομάδα συμμετέχει στην αμυντική λειτουργία έτσι ώστε να μην δεχόμαστε εύκολα γκολ.Σίγουρα είναι ένα σημαντικό επίτευγμα το να μην δέχεσαι εύκολα γκόλ.
Για την δουλειά στην ομάδα;
Στην ομάδα γίνεται πάρα πολύ καλή δουλειά. Η διοίκηση του Απόλλων φροντίζει να έχουμε όλα όσα χρειαζόμαστε, για να κάνει πιο εύκολο το έργο του προπονητή και να δουλεύουμε στις κατάλληλες συνθήκες!
Για τους στόχους της ομάδας;
Ο στόχος της ομάδας είναι να δείξει μια καλή, σταθερή πορεία και να αναδείξει ταλέντα! Σε περίπτωση που καταφέρουμε να πάρουμε την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα θα είναι για όλους μας μια ηθική ικανοποίηση!
Το πρωτάθλημα είναι όπως το περίμενες;
Ναι, περίμενα ότι το πρωτάθλημα θα ήταν «δυνατό» και πως οι ομάδες δεν θα έχουν μεγάλη βαθμολογική διαφορά μεταξύ τους.
Πως έγινες τερματοφύλακας;
Όταν έπαιζα με τους φίλους μου στην αλάνα κανείς δεν ήθελε να καθίσει τέρμα, και σαν πιο μικρό έβαζαν πάντα εμένα. Τελικά μου βγήκε σε καλό!
Μίλησε μας για την θέση του τερματοφύλακα
Η θέση του τερματοφύλακα είναι η πιο δύσκολη γιατί το λάθος του δεν διορθώνεται εύκολα ,και εκτός αυτού πρέπει να καθοδηγεί τους συμπαίκτες του, σε όλη την διάρκεια του αγώνα.Όταν ένας τερματοφύλακας δεν δέχεται γκόλ και κάνει τρομερές επεμβάσεις, γίνεται θεός ενώ στο πρώτο λάθος γίνεται αμέσως ο αποδιοπομπαίος τράγος και πέφτουν όλοι πάνω του να τον «φάνε».
Πόσο ετών είσαι και πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με το ποδόσφαιρο.
Είμαι εικοσιπέντε χρονών και αγωνίζομαι σε ομάδες εδώ και έντεκα χρόνια.Απο μικρό παιδί ήταν το μεγάλο μου πάθος, το ποδόσφαιρο.
Περιέγραψε μας την καλύτερη απέκρουση που έκανες ποτέ σε αγώνα.
Η καλύτερη απόκρουση που έχω κάνει ήταν όταν αγωνιζόμουν στην Α.Ε.Ρ.Α. με αντίπαλο το Μαρκό, όπου σε μία εξ’ επαφής κεφαλιά εκτινάχτηκα στο «Γ» της εστίας μου, στα τελευταία λεπτά. Ούτε εγώ ο ίδιος δεν πίστευα τι έπιασα!
Ποιο ήταν το παιχνίδι που πραγματικά »παρακαλούσες» για κάποιον λόγο να λήξει ;
Ήταν δύο τα παιχνίδια που παρακαλούσα να λήξουν. Το ένα ήταν όταν αγωνιζόμουν στο Λεωνίδιο, στον τελικό του κυπέλλου. Και το δεύτερο με τον Ερμή για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Και τις δύο φορές το τέλος ήταν επιτυχές.
Ποιον άνθρωπο θα ήθελες να ευχαριστήσεις για την βοήθεια που σου έχει προσφέρει στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο ;
Οι άνθρωποι που με έχουν βοηθήσει είναι πολλοί και δεν θα ήθελα να ξεχωρίσω κάποιον. Απλά θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πατέρα μου, που απ’ το ξεκίνημα μου είναι δίπλα μου.
Τι ομάδα είσαι και ποιος ποδοσφαιριστής αποτελεί το ίνδαλμα σου ;
Η ομάδα που υποστηρίζω είναι ο Ολυμπιακός, όχι όμως φανατικά! Ποδοσφαιρικό μου ίνδαλμα είναι ο τερματοφύλακας της Γιουβέντους, Τζιανλουΐτζι Μπουφόν.
Μια ευχή για το νέο έτος;
Εύχομαι το νέο έτος να φέρει σε όλο τον κόσμο υγεία και ευτυχία! Και σαν προσωπική ευχή ο Απόλλωνας να κόψει πρώτος το νήμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΟΡΦΙΑ

Με αφορμή την ανάληψη, από τον Στέφανο Κορφιά, της Διεύθυνσης της Α' Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός και της εξέ...