10 Μαρ 2012

ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΡΕΛΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟ


Ενα τουλάχιστον υπερβολικό σενάριο είδε το φως της δημοσιότητας στις σελίδες της τοπικής εφημερίδας Η ΠΡΟΟΔΟΣ. Σύμφωνα με το πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ ο τέως δήμαρχος Καλλιθέας Γιάννης Ιατρίδης επικοινώνησε με τα κεντρικά γραφεία της ΝΔ στην Αθήνα και εξέφρασε το ενδθιαφέρον του να είναι υποψήφιος βουλευτής αντί για την κόρη του Μίκα. Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι η κεντρική ΝΔ αντιμετωπίζει θετικά το υποτιθέμενο ενδιαφέρον του  Γιάννη Ιατρίδη.
Αναφέρει η ΠΡΟΟΔΟΣ: "Η Συγγρού θεωρεί ότι ο Ιατρίδης είναι ισχυρή υποψηφιότητα που θα μπορούσε να διατηρήσει τις δυνάμεις της κόρης του αλλά και να τις ενισχύσει περισσότερο. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο Ιατρίδης ευελπιστεί στην στήριξη του Χατζημάρκου αλλά και του Στάγκα τους οποίους είχε στηρίξει ενεργά στις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης".
Το blog επικοινώνησε με τον τέως δήμαρχο Καλλιθέας που χαρακτήρισε "σενάρια τα περί ενδιαφέροντος υποψηφιότητας" προσθέτοντας τα εξής: "Δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση. Δεν μ' ενδιαφέρει να είμαι υποψήφιος βουλευτής. Ακόμη και αν δεν υπήρχε η Μίκα δεν θα ήθελα να είναι υποψήφιος βουλευτής. Είχα τη δυνατόητα το 2007 και δεν το έκανα. Διαψεύδω κατηγορηματικά αυτό το ενδεχόμενο".
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η ανεξάρτητη βουλευτής Δωδεκανήσου Μίκα Ιατρίδη που είπε στο blog "δεν ισχύουν όσα γράφτηκαν. Ο πατέρας μου ποτέ δεν εξέφρασε ενδιαφέρον να είναι υποψήφιος βουλευτής με τη ΝΔ".

ΕΠΙΣΗΜΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑΝΝΗ ΙΑΤΡΙΔΗ


«Διαψεύδω κατηγορηματικά το σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας ΠΡΟΟΔΟΣ.
Προφανώς, πίσω από τα δημοσιεύματα εξακολουθούν και κρύβονται κάποιοι αμετανόητοι με σαφή στόχο να πλήξουν για μιαν ακόμη φορά εμένα και την οικογένεια μου.
Ούτε αυτήν τη φορά θα τους κάνω τη χάρη. Έχω δηλώσει ξεκάθαρα ότι έχω αποχωρήσει από την πολιτική. Έχω κρατήσει όμως στην καρδιά μου την αγάπη και την ισχυρή  στήριξη των συμπατριωτών μου μέσα από την πορεία μου στην τοπική αυτοδιοίκηση, όλα αυτά τα χρόνια.
Η Μίκα είναι ένας νέος άνθρωπος, η οποία έχει αποδείξει ότι μπορεί και παίρνει δύσκολες αποφάσεις μακριά από τη λογική κάθε κατεστημένου. Τη στήριξα και θα συνεχίζω να τη στηρίζω σε οποιαδήποτε απόφαση λάβει στο μέλλον».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΟΡΦΙΑ

Με αφορμή την ανάληψη, από τον Στέφανο Κορφιά, της Διεύθυνσης της Α' Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός και της εξέ...