29 Μαΐ 2014

ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΠΡΟΒΟΛΕΣ!


Μετά τα... νούμερα των εκλογών είπα να ρίξω μία ματιά και στα... νούμερα του internet.
Χθες 28 Μαϊου 2014, έξι χρόνια και κάτι μήνες μετά την πρώτη ανάρτηση (Φεβρουάριος του 2008) το kalithies.blogspot.com ξεπέρασε το 1.000.000 προβολές σελίδων σύμφωνα με τα στατιστικά της google.
Να σας πω την αλήθεια, δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει αυτό το νούμερο, αλλά στα μάτια μου είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ! Και στην πραγματικότητα είναι διπλάσιο και... βάλε αφού από λάθος μου πριν τρία χρόνια έσβησα τον κώδικα πληροφοριών και... παραλίγο να εξαφανιστεί το blog. Τελικά με κάποια... μαγικά το blog σώθηκε αλλά μηδενίστηκαν τα στατιστικά του.
Αλλες φορές με καταιγιστικό ρυθμό αναρτήσεων και άλλα διαστήματα με... μία ανάρτηση κάθε 10 ημέρες το blog κατάφερνει να ενημερώνει αποκλειστικά για όσα συμβαίνουν στις Καλυθιές και το Φαληράκι.
Πολλές φορές, απογοητευμένος απ' όσα συμβαίνουν γύρω μας και την... κατιούσα που έχει πάρει η εικόνα του τόπου μας και κουρασμένος από την καθημερινότητα των "κανονικών" δουλειών σκέφτηκα να τα παρατήσω ή να δώσω τη διαχείριση σε κάποιο νέο παιδί με φρέσκες ιδέες.
Ομως πάντα την τελευταία στιγμή αναθεωρούσα γιατί ερχόταν στο μυαλό μου ο λόγος που ξεκίνησε το blog. Η ιδέα να φέρω το χωριό με κείμενα, εικόνες, βίντεο κοντά σε όλους τους Καλυθενούς που μένουν μακριά από τη Ρόδο, σε Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία ακόμα και Αφρική - Ασία είναι αυτή που ακόμα κρατάει ζωντανή τη φλόγα της δημιουργίας και παρουσίασης ειδήσεων και δράσεων στο χωριό μας.
Οφείλω να ομολογήσω ότι πλέον με το facebook, το youtube και το twitter όλοι έχουν γίνει ρεπόρτερ και μεταδίδουν κυρίως εικόνες αλλά αυτό με βοηθάει να "δανείζομαι" και να μεταδίδω χωρίς να χρειάζεται να τρέχω παντού.
Αλλωστε πλέον πέρα από τις δύο "κανονικές" δουλειές, χαραμίζω τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο μου στον γιο μου, τον Γιαννάκη... Ο μικρός Γιάννης για μένα είναι το δεύτερο παιδί μου αφού το πρώτο παραμένει το kalithies.blogspot.com που δημιούργησα και μεγαλώνω εδώ και έξι χρόνια. Αγαπώ και τα δύο παιδιά μου!

Σας ευχαριστώ για τις εκατομμύρια προβολές σελίδων, τα σχόλιά σας, τα τηλεφωνήματά σας, τα email και τις παροτρύνσεις σας στις καλές και κακές στιγμές του blog.

Στα 10 εκ. προβολές θα κάνουμε μεγάλο πάρτι στην πλατεία!
Τάσος Κώστας, πατέρας και διαχειριστής του kalithies.blogspot.com


Y.Γ. Προτίμησα να γράψω για τα... νούμερα του blog γιατί αν έγραφα για τους ψήφους που πήρα στις εκλογές θα μελαγχολούσα. Με τίμησαν περίπου 200 άτομα από τα οποία 120 στις Καλυθιές. Ο αριθμός για μένα είναι μικρός αφού είχα βάλει ψηλότερα τον πήχη και τελικά πέρασα από κάτω. Τουλάχιστον εγώ ξέρω ότι απέτυχα έστω αν και υπάρχουν ελαφρυντικά όπως ότι ήμουν ένας συνδυασμός μόνος μου (στο χωριό) και συνειδητά επέλεξα να αφήσω την οικογένειά μου έξω από το κυνήγι του σταυρού. Τελικά ούτε εγώ έτρεξα για σταυρούς αφού οι επαγγελματικές υποχρεώσεις νίκησαν τη διάθεσή μου να προσφέρω στον τόπο μου μέσα από το δημοτικό συμβούλιο.
Μένω με την απορία για τα κριτήρια με τα οποία επιλέγουν οι ψηφοφόροι και αν είναι ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα, όχι των εκλογών, αλλά της εικόνας του χωριού μας και του Φαληρακίου. Επίσης μένω με την σιγουριά ότι εάν οι εκλογές γινόταν χωρίς ψηφοδέλτια και σταυρούς τα αποτελέσματα θα ήταν διαφορετικά.
Και σε αυτές τις εκλογές είδαμε, ακούσαμε, μάθαμε για γεγονότα και πράξεις που αποτελούν όνειδος για την ηθική και τη δημοκρατία όπως την οραματιστήκαν και την εφάρμοσαν οι αρχαίοι Ελληνες. Στραβά ψηφίσαμε, στραβά θα κυβερνηθούμε. Μην έχετε αυταπάτες!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μην εχεις αυταπατες ψηφισαν τους ικανοτερους τασο. εσυ αχρηστος. ευτυχως και συ και ενημερωνομαι του χωριου μου παρολο που μενω ροδο και φαληρακι. μονο να ελαφρυνεις λιγο το σαιτ και ολα καλα

Ανώνυμος είπε...

Σου αξίζει ένα μεγάλο μπράβοοοοοοοο γι'αυτό που κανεις για το χωριό μας..ειναι πολύ σημαντικό γτ με αυτό το τρόπο ενημερώνονται συγχωριανοί μας που βρίσκονται μακριά από το μικρό μας χωριουδάκι..Εύχομαι να παραμείνει κοντά μας το blog για πολλα χρόνια ακόμα. ..καλή συνέχεια και καλό κουράγιο...

Ανώνυμος είπε...

Τάσο το πως ψηφίζει ο κόσμος στις δημοτικές και ιδιαίτερα στην περιοχή μας με 'βασάνιζε'χρόνια.Τώρα μετά από αρκετά χρόνια "μελέτης"νομίζω ξέρω.Εμένα αντιθέτως με έπεισε κάποιος μετά από συζήτηση που είχα μαζί του ακούγοντας τις απόψεις του .Εσύ τι περίμενες δηλ. να έρθουν οι ψήφοι μόνοι τους? Η αναγνωρισημότητα σου μέσα και από το μπλοκ δεν είναι αρκετή.

ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος συζητήθηκαν στην συνεδρίαση του Τοπικού Συμβουλίου Καλυθιών το βράδυ της Τετάρτης. * Εγκρίθηκαν οι χώροι συγκέν...