13 Μαΐ 2014

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΤΑΧΡΑΜΑΝΗΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΑΧΡΑΜΑΝΗΣ,
 υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Καλυθιών με την παράταξη Ροδιακή Δημιουργίου του υποψήφιου δημάρχου Χατζή Χατζηευθυμίου


Γεννήθηκα το 1958 στις Καλυθίες όπου και μεγάλωσα  . Εισήλθα στον εργασιακό στίβο από το 1975 και σε ηλικία 17 χρόνων .Το 1993 άρχισα να εργάζομαι στον δήμο Καλλιθέας στην υπηρεσία καθαριότητας ως επόπτης οδοποιίας από όπου και συνταξιοδοτήθηκα το 2012 . Διετέλεσα από το 2002 και για 8 συνεχή έτη πρόεδρος εργαζομένων στον Δήμο Καλλιθέας . Το 2007-2009 καθώς και 2010-2012 ορίστηκα τεχνικός διευθυντής στον Απόλλων Καλυθιών . Συγχρόνως διετέλεσα προπονητής ποδοσφαίρου στον Απόλλων Καλυθιών , στον Ερμή Καλυθιών , στην γυναικεία ομάδα Σταυρός  Καλυθιών και σε διάφορες τοπικές ομάδες του νησιού μας .
Το γεγονός ότι υπήρξα πρόεδρος εργαζομένων στον δήμο μου για 8 χρόνια δηλώνει την αγάπη μου για το κοινό καλό και κυρίως πως είμαι και θα είμαι στο πλευρό των εργαζομένων . Ανέκαθεν ήμουν ανήσυχο πνεύμα και αυτό με καθιστά τολμηρό και αγωνιστή για το καλό του τόπου μου . Στόχος μου είναι η διεκδίκηση του δίκαιου του κάθε συγχωριανού μου ξεχωριστά καθώς και να βοηθήσω παλεύοντας για το καλό του τόπου μου συνολικά . Η ύπαρξη μου στο τοπικό συμβούλιο  δηλώνει υπόσχεση για το κοινό καλό και κυρίως την προαγωγή της εύρυθμης λειτουργίας του χωρίου μας .

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νικο παμε γερα!!!

Ανώνυμος είπε...

NIKOLA EISAI APO TOUS LIGOUS POU AKSIZIS NA PARIS PSIFO KALI EPITIXIA

Ανώνυμος είπε...

Kai kalos kai OLYMPIAKOS!!!!!!!!!!!

Παριανου Ζωη είπε...

Γερα και δυνατα ....ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Θειε μου!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλός οικογενειάρχης και ήρωας! !! Καλή επιτυχία!!!

ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος συζητήθηκαν στην συνεδρίαση του Τοπικού Συμβουλίου Καλυθιών το βράδυ της Τετάρτης. * Εγκρίθηκαν οι χώροι συγκέν...