13 Μαΐ 2014

"ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ"

« Κάπως έτσι σκέφτηκα να είμαι υποψήφιος στο τοπικό Καλυθιών»
Γράφει ο Στάμάτης Αναστασάς


Κάποιοι  από εσάς με γνωρίζετε  καλά και δεν χρειάζονται συστάσεις , αλλά πόσοι από εσάς γνωρίζετε ότι κατεβαίνω στις εκλογές με τον συνδυασμό του Στράτου Καρίκη για το τοπικό Καλυθιών;
Χωμένος ανάμεσα στις οθόνες και τους υπολογιστές μου στο μικρό μου μαγαζί, ως τεχνικός υπολογιστών και δικτύων, με πλησίασαν και μου πρότειναν να είμαι υποψήφιος σύμβουλος στο τοπικό των Καλυθιών. Αρχικά γέλασα. «Τι σχέση έχω εγώ με την πολιτική;» αναρωτήθηκα. Η πρόταση αυτή όμως έχει ξαναπεράσει από το μυαλό μου, συνοδευόμενη από την παρότρυνση αρκετών καλών φίλων.
Τότε είναι που το σκέφτομαι καλύτερα. Δεν είναι πολιτική, είναι το χωριό σου. Είναι ο τόπος που έχεις μεγαλώσει από μικρό παιδί, έχεις αγαπήσει και θες να προσφέρεις ώστε οι συνθήκες της καθημερινότητας σου να είναι όσο το δυνατόν καλύτερες. Τρέχεις από τόσος δα στα σοκάκια του χωριού και στις πλατείες. Γνωρίζεις τι κρύβει κάθε πέτρα από κάτω, γνωρίζεις τα θέματα που απασχολούν τους κατοίκους.
Αφού λοιπόν γνώρισα την υπόλοιπη ομάδα είπα το ναι. Νέοι άνθρωποι όλοι μας με διαφορετικές κομματικές ταυτότητες, πολλοί από μας χωρίς προηγούμενη σχέση με τον πολιτικό κόσμο, κάναμε μια επιλογή με μοναδικό γνώμονα το καλό του τόπου μας.
Για τις Καλυθιές πάλεψαν επάξια πάρα πολλοί συντοπίτες μου και δε μηδενίζω το έργο που έχουν κάνει, αντιθέτως παραδειγματίζομαι από κάποιους (και δυστυχώς έχω κάποιους ως παράδειγμα προς αποφυγήν!). Απογοητευμένος όμως και ταλαιπωρημένος από το πολιτικό σύστημα της χώρας μου σε τοπικό και εθνικό επίπεδο, είπα να σταματήσω να σχολιάζω στα καφενεία και να κρίνω εκ του ασφαλούς. Εφόσον αισθάνομαι ότι ο τόπος μου αξίζει καλύτερα, οφείλω τουλάχιστον να δοκιμάσω να προσφέρω και εγώ με όσες δυνατότητες έχω και να κρίνω εκ των έσω.
Η κοινωνία που ζούμε είναι μικρή και ήδη έχω λάβει και πικρόχολα σχόλια για την υποψηφιότητα μου ή μάλλον για το πώς την αντιμετωπίζω. Ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός, δε θα κάνω ψηφοθηρία και δε ζητώ τη μονοσταυρία αλλά μια δυνατή ομάδα δίπλα μου ώστε να δουλέψουμε ενωμένοι αν εκλεγούμε . Δεν θέλω να με ψηφίζουν φίλοι και συγγενείς γιατί με αγαπούν, αλλά μόνο όσοι εκτιμούν ότι μπορώ να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι για να πάει μπροστά αυτός ο τόπος.  Δεν χρειάζομαι δέκα μέρες  προεκλογικού αγώνα για να γνωριστώ με τους συγχωριανούς μου ούτε για να μάθουν τι πρεσβεύω. Εδώ είμαστε και αγωνιούμε για τον τόπο μας ο καθένας μόνος του και όλοι μαζί,  περισσότερα από  20 χρόνια.
Οι Καλυθιές πάντα είχαν να αναδείξουν έναν πλούτο πολιτισμού και τα τελευταία χρόνια οι σύλλογοι του χωριού μας το έχουν καταφέρει. Η προσπάθεια του πολιτιστικού συλλόγου Καλυθιών «ΦΑΡΟΣ», του συλλόγου γυναικών «ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ» , των αθλητικών συλλόγων του χωριού (ΣΤΑΥΡΟΣ, ΑΠΟΛΛΩΝ) των χορευτικού εργαστηρίου ΤΕΡΨΙΧΟΡΗ και πολλών εθελοντών έχουν δώσει την αξία που αρμόζει στο χωριό μας. Αν το τοπικό συμβούλιο που εκλεγεί αποτελείται από δυναμικούς ανθρώπους με θέληση και όρεξη για δουλειά, διοίκηση και αντιπολίτευση, μπορεί να συνδράμει ακόμα περισσότερο σε αυτή την προσπάθεια και οι Καλυθιές και το Φαληράκι να ακουστούν σε όλο το νησί! Γιατί ο Δήμος είναι οι δημότες του, και με δημότες πρόθυμους από τη μια και Αρχές δυναμικές από την άλλη πολλά μπορούν να πραγματοποιηθούν!
Ο Καλλικράτης αποδυνάμωσε τα τοπικά συμβούλια των χωριών μας, δεν τους έδωσε δικαιοδοσίες, ούτε αρμοδιότητες. Παρατηρούσαν τις εξελίξεις στον τόπο μας, με μόνο όπλο τους την λεκτική διαμαρτυρία. Το νησί δε χρειάζεται μόνο δήμαρχο, το νησί θέλει και άξιους τοπικούς συμβούλους που θα μπορούν να διαχειρίζονται τα προβλήματα της περιοχής τους. Ο Στράτος Καρίκης μας έπεισε ότι θα αγωνιστεί για να αλλάξει το σύστημα, κέρδισε την εμπιστοσύνη μας και θα τον στηρίξουμε σε αυτόν τον αγώνα.
Δεν θα δώσω προεκλογικές υποσχέσεις ούτε θα τάξω σε κανέναν τίποτα. Δεν έγινα πολιτικός σε μια μέρα, ένας Καλυθενός είμαι! Δεν είμαι υποψήφιος για να είμαι μέρος του συστήματος, αλλά για να ταχθώ απέναντι του, σε ότι είναι στραβό. Δίνω όμως το λόγο μου, ότι αν εκλεγώ, από τη πρώτη  στιγμή που θα αναλάβω καθήκοντα τοπικού συμβούλου, θα παλέψω μαζί με τους υπόλοιπους συμβούλους για τα προβλήματα του χωριού, τις εκκρεμότητες, τις σοβαρές παραλείψεις και ότι άλλο υποπέσει στην αντίληψή μου και θα στηρίξω οποιαδήποτε ιδέα προωθεί το καλό του τόπου μας και ας έρχεται και από «αντίπαλα» χείλη!
Τέλος θα ζητήσω από αυτό εδώ το βήμα, αυτό που ζητάω σε κάθε άνθρωπο που βρίσκω και συζητάμε αυτά τα πράγματα, και ας μην είναι χωριανός. Όχι δεν είναι η ψήφος σας, αλλά η υπόσχεση που θα δώσετε ο καθένας στον εαυτό του ότι προτού πάτε να ψηφίσετε θα ζυγίσετε τα πράγματα, θα κάνετε μια ανακεφαλαίωση των τελευταίων ετών και αν κάποιος δεν σας εκπροσώπησε θα φροντίσετε να τον στείλετε στη λήθη και με την ψήφο σας θα δώσετε την δυνατότητα σε κάποιον νέο να κάνει κάτι για σας. Αφήστε κατά μέρος φιλίες, γνωριμίες και συγγένειες γιατί όποιος βγει θα μας κυβερνάει για τα επόμενα 5 χρόνια, και 5 χρόνια είναι πολλά για να δώσουμε τότε την ευκαιρία σε κάποιον να κάνει κάτι για αυτόν τον τόπο. Οι φίλοι και οι συγγενείς μπορεί να είναι μια χαρά για να πιούμε καφέ και να κουβεντιάσουμε, αλλά για να λάβουν θέσεις διοίκησης πρέπει να αξίζουν. Διοίκηση κάνεις με βάση την αξία σου και όχι με τον βαθμό συγγένειας! Οπότε αν πιστεύετε ότι αξίζουν, καλώς να ορίσουν, αλλιώς οι μόνες καρέκλες που θα πρέπει να πιάσουν είναι αυτές στο Κυριακάτικο τραπέζι!

Σας ευχαριστώ
Αναστασάς Σταμάτης

Υποψήφιος Τοπικού Συμβουλίου Καλυθιών με τον συνδυασμό του Στράτου Καρίκη

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μπραβο ρε Σταμο. Καλη επιτυχια

Ανώνυμος είπε...

ANTE NA DOYLEPSI KAI KATI SOSTA APO INTERNETIKA

ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Θέματα γενικού ενδιαφέροντος συζητήθηκαν στην συνεδρίαση του Τοπικού Συμβουλίου Καλυθιών το βράδυ της Τετάρτης. * Εγκρίθηκαν οι χώροι συγκέν...