31 Μαΐ 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ


Ευχαριστήρια δήλωση έκανε ο Μιχάλης Καφετζής που από την 1η Σεπτεμβρίου θα είναι ο επικεφαλής του Τοπικού Συμβουλίου Καλυθιών.
"Μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου θέλω να ευχαριστήσω τους συγχωριανούς μου που με τίμησαν στις δημοτικές εκλογές και μου έδωσαν την πρώτη θέση στο τοπικό συμβούλιο Καλυθιών της νικήτριας παράταξης του Φώτη Χατζηδιάκου. Ευχαριστώ όλους εκείνους που πήγαν στις κάλπες και ψήφισαν ανεξάρτητα εάν έβαλαν σταυρό σ' εμένα ή εάν επέλεξαν άλλη παράταξη.
Η τιμή που έγινε στο πρόσωπό μου είναι μεγάλη και υπόσχομαι να την ανταποδώσω με σκληρή δουλειά προς όφελος του τόπου που αγαπώ και αγαπάμε. Δεσμεύομαι ότι τα επόμενα πέντε χρόνια εγώ και τα υπόλοιπα μέλη του τοπικού συμβουλίου θα ακούμε τους συγχωριανούς μας και θα προσπαθούμε να δίνουμε λύσεις στα προβλήματα.
Για μένα δεν υπάρχουν νικητές και χαμένοι των εκλογών. Δεν περισσεύει κανείς στην κοινή προσπάθεια να βελτιώσουμε την εικόνα των Καλυθιών και του Φαληρακίου. Σε συνεργασία με τους συλλόγους μας όλοι μαζί ενωμένοι θα τα καταφέρουμε. Ο τόπος μας αξίζει πολλά, είναι πανέμορφος και πρέπει αυτό να το αναδείξουμε.
Θέλω επίσης να εκφράσω τα ειλικρινή συλλυπητήρια μου στην οικογένεια του Δημήτρη Κώστα για την ξαφνική απώλεια. Η μοίρα το θέλησε να είμαι κοντά του τις τελευταίες στιγμές και η είδηση του θανάτου του με συγκλόνισε. Η αγάπη του Δημήτρη για τις Καλυθιές πρέπει να είναι για όλους μας οδηγός στις αποφάσεις μας". 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

συντροφε καλη δυναμη και καλο κουραγιο.

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω πως τα καλά παιδιά πάντα ανταμείβονται. Ξεπερνώντας προκαταλήψεις και κατεστημένες λογικές, είναι σίγουρο πως θα συνεισφέρεις, με όλες σου τις δυνάμεις για το καλό του τόπου σου. Εύχομαι ο Θεός να σου χαρίζει υγεία και δύναμη ώστε κάθε προσπάθεια προς την κατεύθυνση αυτή, να μετουσιώνεται σε πράξη..

...ένας καλός φίλος!!

ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΟ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

  Πανελλήνια διάκριση του 2ου Δ.Σ. Καλυθιών στον μαθητικό διαγωνισμό σχολικής εφημερίδας, που διοργάνωσε ο Εκπαιδευτικός Οργανισμός “ΟΡΙΖΟΝΤ...