20 Δεκ 2012

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Στο 11ο συνέδριο Τουρισμός και Ανάπτυξη που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων ο Γιάννης Φώτης (κατάγεται από τις Καλυθιές) παρουσίασε τις Στρατηγικές επικοινωνίας και προώθησης τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών.
Με επιστημονικά εργαλεία παρουσιάζεται μία χαμηλού κόστους προσέγγιση των τρόπων επηρεασμού της αγοραστικής συμπεριφοράς των τουρισμών.
Αξίζει να μελετήσετε με προσοχή την εξαιρετική παρουσίαση.


Στρατηγικές επικοινωνίας και προώθησης τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών




Γιάννης Φώτης
Marketeer, Υποψήφιος Διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Bournemouth

Ο Γιάννης Φώτης γεννήθηκε το 1966 στη Ρόδο. Είναι πτυχιούχος με άριστα της σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αμερικανικού Κολλεγίου της Ελλάδας. Συνέχισε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Surrey από το οποίο απέκτησε Master με άριστα στο Τουριστικό Marketing.

Διαθέτει 17χρονη επαγγελματική εμπειρία στο marketing της τουριστικής βιομηχανίας, τόσο ως στέλεχος όσο και ως σύμβουλος επιχειρήσεων, συνεργαζόμενος με ένα αρκετά ευρύ φάσμα επιχειρήσεων που περιελάμβανε ομίλους ξενοδοχείων, γραφεία εισερχόμενου τουρισμού, εταιρείες θαλάσσιου τουρισμού, ναυτιλιακές επιχειρήσεις, εταιρείες τουριστικής κατοικίας, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, καθώς και φορείς τοπικής & περιφερειακής αυτοδιοίκησης. Από τον Οκτώβριο του 2009 βρίσκεται στη Σχολή Τουρισμού του Πανεπιστημίου του Bournemouth ως υπότροφος ερευνητής επί διδακτορικό μελετώντας την επίδραση των κοινωνικών μέσων (social media) στην συμπεριφορά των καταναλωτών με εξειδίκευση στις αποφάσεις που σχετίζονται με τα ταξίδια διακοπών.

Αποτελέσματα των ερευνών του έχουν δημοσιευθεί σε επιστημονικά περιοδικά, σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων, αλλά και στo New Media Trend Watch του European Travel Commission. Ταυτόχρονα, διδάσκει Ξενοδοχειακό & Τουριστικό Marketing στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Σχολής, ενώ συμμετέχει σε διεθνή συμβουλευτικά projects του Πανεπιστημίου ως μέλος του eTourism Lab, του International Centre of Tourism & Hospitality Research, και του BU Digital Hub Team of Experts.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΟ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

  Πανελλήνια διάκριση του 2ου Δ.Σ. Καλυθιών στον μαθητικό διαγωνισμό σχολικής εφημερίδας, που διοργάνωσε ο Εκπαιδευτικός Οργανισμός “ΟΡΙΖΟΝΤ...